KaTiE

2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天

返屋企~ 分類: 未分類

今日要返屋企lu~~

有d唔捨得走添~

之後我返到學校,

開左locker,就去何虹屋企~

 

佢一開門,

地下有一灘水係到!

佢中招,踩中左!!

 

跟住我就濫過左灘水,

點知..wise(佢條狗)就係咁係到吠我!!

搞到我好驚!!企係到唔敢旭!!

但係...一直係咁維持左幾秒鍾,

之後我發現左d野!!!

原來佢真係好似何虹咁講!!

佢淨係識吠!唔會咬人ge!!

呢個時間我都定d!!

無咁驚啦!!>.<"

 

之後我就擺底我d行李~

同何虹一齊出去食野!

我地唸左好耐,終於唸到去邊到食啦!!>.<"

我地去左吉野家食野!!

跟住我買餐果陣,

陳樂兒(群社)搭我"博"頭一下!

當初我唔知係邊個,

跟住見到佢,

我o左嘴!!!因為我估唔到係到撞到佢!!!

而且楊樂兒都係到!!

跟住我呆左咁樣同佢地打招呼!!>.<"

 

跟住我地食呀食~

終於都食完lu~

我去何虹屋企~

wise又係到吠我!!我又係好驚!!

跟住我叫何虹救我!!

何虹就鎖佢去狗籠lu!!我當時即刻定晒~~ (呼~)

 

跟住我無野做,係到"遼"佢!!

我話"來呀!!出來呀!我比你咬!"(笑住來講~同佢玩下ja!)

跟住佢無反應,我當堂鬆左一口氣~~

 

之後我參觀佢屋企一陣~

佢又放返wise出來!

我有d驚~不過好彩,

佢吠左幾下就無吠lu!!!

之後何虹,我同wise坐係張沙發到睇電視~

跟住到左3點我就返屋企lu!!

 

今日返屋企,唔知開心定唔開心好!!>.<"

但係今日同wise相處左一陣,

覺得佢有d傻!! (講下ja~唔係傻ge!!^^)

何虹係咁玩佢~搞到好似傻左一樣!!>.<"

 

 

 

 

 




2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天

最後一晚! 分類: 未分類

今日係最後一日full day~

我地又去個公園到坐~ (差唔多日日都去!!)

之後又係咁樣~

我係安靜時間到沖涼~

 

我沖完就拿住本《亂世英雄--呂不韋》係張床到睇~

我訓係上格,再加上當時開緊冷氣~  (我仲意凍~)

簡直好似退休人士一樣~

所以菁佢地叫我出去,我都唔係好想出~

但係我都係擇左頭髮~出左去~

 ......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...