今日唔夠訓呀!!T3T真攞命!!
因為琴晚家姐係咁係到傾電話,
搞到呀媽發嬲,係咁係到鬧佢,
就係咁就嘈醒左我.....
我12點幾仙訓著,1點幾比佢地嘈醒左!
之後2點幾先訓返!!>.<"
之後6點半起身~返埋今日聽日就唔洗返學啦!!^^
因為星期4勞動節,星期5提供場地比人考試~
今朝早上課室~測校刊!!我因為本校刊唔見左,
但係我叫人打比我睇!>.<"
SO都溫左D!但係有好多都係唔識!!!
跟住中文堂,Miss Yeung讚我上堂留心呀!!^^
之後IS堂,都OK啦~
跟住英文堂默書,
有D錯左呀!!T3T
到左lunch同菁,wing去扒聖到食~
之後週會,辯論比賽~我地班真遜!!!>.<|||
跟住geog堂又係咁嘈~唉~除左第一堂geog堂係靜ge之外,
其他ge堂堂都嘈!!!.....
之後放學啦!!!^^打排球!!
我地落去換3~
之後做熱身,掟波,猜波~
跟住開波!!!^^
之後落大雨!!>.<" (其實一直都落緊,不過好少,但係醫家好大!←好大滴!!)
老師話要收波!! T3 T真係收左!!
但係無幾耐,又無落雨啦喎!!^^
我地又打排球!!^^
開GAME啦!!我地又係咁打~又係咁搞笑~^^
ivory係咁殺唔波!但係最後都殺到!!^^
梁x琳仲搞野!!>.<"
佢好衰呀!專門開埋d陰人ge波!!^^
之後無幾耐,6點..=.=||| (咁快就6點......)
又要走啦!!T3T
真係唔想走呀!!!嗚嗚嗚!!!
跟住..換3~ =3= 返屋企....
返到屋企都6點半lu~
絹姨來左~佢話整下生意d野,一陣就走喎~
之後我沖涼~我地食完飯,佢同呀媽落去超市買左d野,
就返深圳lu~跟住我就打blog~^^ (打埋前幾日果d!!!)
今日好玩!^^
醫家真係好好好好好仲意打排球呀!!
特別係同自己仲意ge朋友一齊打!!^^
迷上排球了!!^^真希望星期五可以去打排球呀!!^^
|