KaTiE

2008 年 4 月 30 日  星期三   時晴時雨

幾好玩也!!^^ 分類: 未分類

今日唔夠訓呀!!T3T真攞命!!

因為琴晚家姐係咁係到傾電話,

搞到呀媽發嬲,係咁係到鬧佢,

就係咁就嘈醒左我.....

我12點幾仙訓著,1點幾比佢地嘈醒左!

之後2點幾先訓返!!>.<"

 

之後6點半起身~返埋今日聽日就唔洗返學啦!!^^

因為星期4勞動節,星期5提供場地比人考試~

今朝早上課室~測校刊!!我因為本校刊唔見左,

但係我叫人打比我睇!>.<"

SO都溫左D!但係有好多都係唔識!!!

 

跟住中文堂,Miss Yeung讚我上堂留心呀!!^^

之後IS堂,都OK啦~

跟住英文堂默書,

有D錯左呀!!T3T

 

到左lunch同菁,wing去扒聖到食~

之後週會,辯論比賽~我地班真遜!!!>.<|||

跟住geog堂又係咁嘈~唉~除左第一堂geog堂係靜ge之外,

其他ge堂堂都嘈!!!.....

之後放學啦!!!^^打排球!!

我地落去換3~

之後做熱身,掟波,猜波~

 

跟住開波!!!^^

之後落大雨!!>.<"   (其實一直都落緊,不過好少,但係醫家好大!←好大滴!!)

老師話要收波!! T3 T真係收左!!

但係無幾耐,又無落雨啦喎!!^^

我地又打排球!!^^

開GAME啦!!我地又係咁打~又係咁搞笑~^^

ivory係咁殺唔波!但係最後都殺到!!^^

梁x琳仲搞野!!>.<"

佢好衰呀!專門開埋d陰人ge波!!^^

之後無幾耐,6點..=.=|||   (咁快就6點......)

又要走啦!!T3T

真係唔想走呀!!!嗚嗚嗚!!!

跟住..換3~   =3= 返屋企....

返到屋企都6點半lu~

絹姨來左~佢話整下生意d野,一陣就走喎~

之後我沖涼~我地食完飯,佢同呀媽落去超市買左d野,

就返深圳lu~跟住我就打blog~^^ (打埋前幾日果d!!!)

 

今日好玩!^^

醫家真係好好好好好仲意打排球呀!!

特別係同自己仲意ge朋友一齊打!!^^

迷上排球了!!^^真希望星期五可以去打排球呀!!^^




2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天

唔夠訓...... 分類: 未分類

今日上星期五堂~

上音樂堂果陣去左多媒體語言學習室?? (唔知係唔係咁叫!!>.<")

原來要作曲仙去果到!!>.<"

跟住上PTH堂,要漬講,不過唔係我地,係其他人~

到左張俊堅演講果陣,真係笑到我肚痛!!!

佢把聲已經係乸嫁啦!!佢仲要講到D音唔正!!

聽到之後真係笑到我呀!^^

 

之後IS堂,做實驗,話要度下冰GE溫度.......=.=...

舊冰勁大舊!差d放唔落個funnel到......

(閱讀全文)






 
katie320
暱稱: 姬
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2014-04-08
2013-07-26
2012-03-17
2012-01-30
2012-01-13


:: 我的好友 ::

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客


:: 我的連結 ::
westlife-all out of ...
westlife-queen of my...
westlife-the rose
westlife-unbreakable
westlife-us against ...
westlife-you raise m...
westlife_fool again
聽下啦!d歌詞幾正下嫁...
不可忘記的教訓
妙麗超勁!
柔道 !! 超勁ge--古賀...
結他小子!!將來實lum死...