今日返學~~話咁快又到星期四!!!>.<"
今日上堂呀上堂呀~~都無乜野ge~
但係中史堂,老師話我地好少堂,so只係照書教,無講到d故仔!! (嗚嗚嗚!!比我估中左呀!!!嗚嗚嗚!!)
之後va堂,畫畫!!!
我真係發覺我地好勁!!
合作得好好!!同埋,越來越發覺我地幅畫係最靚ge!!^^
跟住落堂lu~食飯去~
到左中文堂,作文~作左....好多個字!!600幾個!!!>.<" (假如要謄文,我真係死得!!!>.<")
之後CL堂要Test!!! (整個網頁!!)
我整晒啦!!>.<"
不過好似有一題錯左.....
好多人都話唔識做,無做完!!>.<"
算啦~唔理啦~~去yuki屋企做project!!!
我去到,做左project,就玩CS1.6!!! (真係好耐無玩過呀!!!^^)
之後5點半就走lu~~^^
今日幾開心呀!!^^
va畫完畫,
又玩返CS!! (呵呵!!果然係寶刀未老呀!!^^)
|