今日返學~
第一堂係數學~我上數學堂唔會恰眼訓ge~~^^
之後DT!!好煩呀!!!要整D野.....又要趕時間喎!!
雖然係好玩ja!!!但係超趕時間!!!>.<"
之後英文堂,Test!!!! (唔知錯左幾多........)
跟住HIST堂~無乜野特別~又係正正常常咁上堂~
之後PTH考口試!!! (好似錯左好多咁呀!!T3T)
到左IS堂,Ms Ip比我地搞到有少少發嬲....
之後中史Test啦!!!我...有一匱..唔夠時間!!>.<" (算!!!送分比佢!!!)
跟住放學,返屋企lu~
今日有幾個test~
希望有好成績啦!!!!^^
|