今日係中五以上ge畢業禮呀!!^^
今日淨係上三堂!!>.<"
之後唔洗參加畢業禮ge就返屋企~
我2:15要返學校,因為我係班代表,出席畢業禮~
放左學,去買壽司食~^^
之後食面~跟住玩左一陣結他,眼訓=.=....
so訓左半個鐘~跟住起身執少少野,就出門口lu~
返到去,1A課堂無老師!!>.<"
等左幾個字先點名...........
之後我地就入去hall lu~^^
我地班代表坐係第一排!!>.<"
有好多人演奏呀!!>.<"
場面好壯觀!!!!!!
之後開始lu~係到聽音樂~ (d冷氣好正呀!!^^)
d人訓辭果陣....有d悶!!!
跟住合唱團唱歌~都幾好聽!!^^
之後頌獎~ (坐到patpat無知覺啦!!=.=|||)
跟住過左幾個字,就走lu~^^
走果陣,見到christy,先知道原來佢係學古爭=.=........仲係由4年班開始學=.=....
返到屋企,食少少野,就打blog,
彈結他!!^^
呵呵~真係好仲意結他呀!!^^ (雖然我唔係勁,彈得唔係咁好!)
但係真係好好玩呀!!^^
|