中學認識的朋友係永遠都唔好?!
唔係ga話,,
咁點解連今日都要咁對我?
放左學,,
你明明話唔去參加....
但係,,
你就冇理過我單獨既感受,,
唔通唔同班就會唔係fd?
請你唔好令我傷心,,
小學既友誼先係最純真??
芝芝先係唯一一個係我既朋友??
中有lily都係ga,,
佢都會同我一齊,,
我想佢陪我,,
佢都會,,
但係你地兩個呢?
我唔明lo,,
點解咁中2同男仔玩,,
成日就去玩佢地......
可唔可以唔洗我番屋企到自己一個cry?
次次都係我去搵你地,,
唔知又有冇理過我感受呢?

|