你要知道,
當你跟我說再見時,
我是多麼傷心,
被遺忘的感覺,
是多麼令我失望,
一次一次,
我內心中的懦弱感,
再次重現。

宜家,
唔開心,,
對於我....
已經係習慣,
但係,,
我唔會大家面前喊,
我今日早走,,
係為左掩飾自己既心情,
每一次,,
得番我一個既時候,
我都會諗起你既對待,
我好似等候主人咁,
成日等你地,
你就成日串我,
有冇理過我感受?!
我憎唔到你,
我一直都當你係fd....
但係你呢??
想發脾氣既時候黎搵我??
......我唔知道
我都唔想知,,
我覺得結果只會令我傷心,,
單獨既感覺,,
令我慢慢成長,
我唔再依賴你地,,
單獨係我預期中既事,,
但係我冇諗過.....
會咁快。。

友誼係一個騙局,,
一場遊戲,,
宜家...
我諗遊戲結束喇,,

|