今日去左做義工,
秀秀又冇去-口-,
同左小平去南丫島,
拾貝殼.....,
好靚嫁><
有一個同小平係一對黎,
係同一個,
我地搞成兩個姐,
今日都俾左份present芳生,
佢好似好開心咁bo><
行左好內,
食豆腐花,
跟住我同小平又買左隻手鐲,
同樣唔同色,
我係銀色佢係粉紅色.....
累左又去食野><
不過好貴.....
好地share黎食喇......
我係第一次坐船唔舒服,
但係第二次就冇事喇-口-,
番到屋企,
又好累,
唉,
中有好多hw都未做.....
點算?!
聽日同Lily去影學生相,
宜家好hw先喇∼∼∼∼∼
睇下係船度影既風景↓
|