今 日 遲 左 少 少 起 身*
因 為 琴 日 好 訓 MA*
喊 完 先 訓..咁 米 特 別 累 LO*
米 易 D 訓 LO*@
4 點 幾 我 落 觀 塘...
去 買 手 機 MA*
呵 呵!@A!又 有 新 手 機 LU*
我 同 老 母 去 AMP 買...佢 琴 日 都 睇 岩 左 一 部 嫁 啦*
不 過 我 話 要 睇 下 之 MA*
個 款 就 好 似 好 舊,BUT D 功 能 好 好 LO*

就 係 咁 LO*有 字 典 嫁,都 幾 好 LO*
BUT 有 好 多 FD GE 相 都 無...
因 為 舊 果 部 賣 左 啦*
好 采 有 D 相 係 張 記 憶 卡 度 姐*
KAKA*
番 左 黎 我 就 玩 電 腦 , 點 知 識 左 個 TBG*
佢 同 佢 "條 仔" D 相 好 SWEET 呀*
KAKA*



真 係 好 SWEET*
我 都 試 下 TBG 先 *
橫 點 呂 郭 勁 多 TB 啦*
變 左 都 唔 定 GE...@
|