我 感 冒 啦 !!* 好 辛 苦 唷 *
成 日 咳 同 埋 打 "黑 千"__
勁 累 LO...!@"
好 似 係 10 點 幾...*
何 生 打 左 電 話 黎*!
傾 左 陣 ..佢 話 佢 牙 媽 鬧 佢 WO.*
咁 就 收 左 線 啦!!
唉...我 就 繼 續 發 呆 LU*
悶 死 啦!!*何 生 今 日 過 澳 門 ...*
又 唔 理 我 啦!!*
無 幾 耐 蒸 雞 立 打 比 我..*
打 完 就 CUT...CUT 完 又 打...*
無 奈 爆 LO*!@
今 日 又 比 人 煩 啦!!*
我 個 死 人 老 母 又 係 度 鬧 我 啦!*
又 要 我 做 哩 樣,做 果 樣...
煩 撚 死 啦!!*
成 日 係 度 嘈 嘈..*
收 春 啦!!*
唔 想 鬧 米 唔 好 撚 鬧 LO..
好 撚 興 LO..*
|