今日我晨咁早就起身啦!!*
因為我去睇4絛腿,拯救隊..
好鬼好笑..唉**我笑番lu...
but我心靈依然未好...
喊!!!!!係就係舒服d...but佢都唔可以再好似之前咁..
仲有1個星期度就畢業啦!!*
佢可能會好開心ge..因為無人再咁惡對佢,無人再煩佢..
像玻璃般的心,被你打破了..
是你親手毀滅了它..
如果你真的愛上另一個,就讓我就單戀你一輩子杯也無所謂..
因為擁有過你就足夠了...
祝福從來不屬於惡魔,直到你為我畫出幸福的形狀...