今日又做啦..煩死人lu..
心情唔太令...好心煩..!!*
勁多野諗呀!!*唉.....
覺得我地距離愈尼愈遠啦!!*
佢好似另外一個人*
唔同左啦>>>>>>>
算啦!!唔想寫啦!!*
成日都係度喊...唉..有用咩??*
佢好似想避我咁...
個心好似想裂開咁..好痛!!*
我唔介意佢睇到我個日記板...因為我真係中2佢..
無論佢係米呃我,我都係愛佢一人!!