今日課外活動堂....彩排畢業泥ge節目!!*
我要表演2個節目姐!!*一係中樂團ge表演;二係吹牧童笛....
中樂係死潘精負責!!成日係度煩wo...又唔知自己煩>>>
唉!!!表演完中樂...我就去準備吹牧童笛!!*
放左學,我牙爸尼接我同細佬走...醜死lu!!*~
因為下午我地去swim...真係好無聊呀!!
又無得say no wo!!*
哩d無自由ge日子仲有幾多嫁!?
唔想再忍啦..好辛苦唷!!*
都唔明我想點...唉....!!*