今日只係對卷...悶死人啦!!今日何打比我,叫我等佢wo..我嬲起上尼就同佢講:我唔得閒ar..你自己慢慢番啦!!
我都唔知自己嬲乜..唉..戓者我傻左啦*番到學校....8點,9點,佢都未番..突然好驚佢有事tim*唉...老師問佢係邊!?*
有個人話佢今日唔舒服...我好擔心佢ar..小息果時*ar嗡同我講:頭先曾係度對住陳奸笑..果剎那我覺得佢好賤lo...
我打死都唔揀佢啦!!*咁鬼奸..討厭ar...!!*英文堂又落去廳埋d無聊講座!!*煩死啦!!放學lu..我番屋企食午餐!!*
岩岩食完...何就打比我..佢叫我廳日等佢wo..佢講完我就問佢做乜唔番學...佢唔知係度講乜...但佢無事就安心lu..
kaka....!!*
|