今日原本佳人有約嫁!!*點知我肚痛wo>><<唉!!*
真係好慘呀!!仲諗住有得出tim...12點幾..有2個人打比我..
我同佢講番..佢好似好嬲咁!!唉!!未見過佢講野咁惡&&
我好鬼驚呀!!<<<今日係隔離屋個果人birthday!!
無聊呀!!唉...又過一日lu..