今日好早就番呂中...要幫學生會派野...."
我係咁嗌"929支持學生會呀"
好低b呀!!!*
陪MOLLY去醫療室...見到MR.LEE....."
肥雞今日開會..SO無英文堂...反而多左MATH.."
小息果時...MR.LEE無啦啦喺一樓出現...照計佢小息之後係無堂啵....
食LUNCH我地都係同班男仔坐...."
上一樓時又見到MR.MEE"
佢今日著唔知乜色的間絛SHRIT 3(唔知有無串錯)"
又係著外套!!!佢日日都比成班女仔圍住...真係勁啦!!'
到MATH啦...我比人玩死!!!
肥肥話唔識做書....MR.LEE叫佢問我...BUT我都唔識!!
之後佢過左黎教我地...MR.LEE隻眼好大呀!!
根本就唔敢望多佢一眼...佢會無啦啦望住某一個人!!!"
邵生又成日同MR.LEE話我唔識做書......
好無奈呀!!!
咁比佢地玩...遲早比MR.LEE知啦!!!
我真係好中2佢LO*BUT我知係無可能...
|