MERRY CHRISTMAS!!
今日訓到差唔多1點之後出觀塘去apm食野食完之後行下再上左婆婆屋企之後又落去食野-_______-''再出旺角行''行行下竟然可以撞到家姐同佢男朋友''行到10點幾就返歸''10級眼訓勁想放幾日假''聽日又要開始作戰''
今日返大埔3條友''勁爆場Judy又返泥汁Display''仆街全日成4點先食第1餐''勁無奈5點幾6點要過上水''1去到就開左張大單''放工已經11點幾了....
今日同阿欣返''全個星期返得1日大埔''好開心返大埔真係''7點幾8judy返左泥大汁位''11點放工''YO 25號DAY OFFFFFFFFFFFFF''
返粉嶺的第2天同kelly返''岩岩好11點返到去打卡''d火車真係慢明明早左出門口仲要遲過平時''今日做節人人都有得早放我地就要OT''點知JUDY無啦啦9點2打泥叫我地收鋪''怪怪雞雞咁''我終於唔洗咁夜放工10點走人''返到大埔同阿欣食許留山''
返粉嶺的第1天''同阿wing1齊返''1食食左個雞翼菜飯''今晚開始OT''應該10點30可以走點知又返貨仆街12點先放工''