返上水的第3天''今日同阿嫻返''全間鋪汁位''好彩我係幫佢包野同汁左1格''又係11點放工''之後又去天橋買野食''
返上水的第2天''又係阿yee''又係返貨又係11點先走人''之後同阿yee係火車站等阿欣''
今日返上水的第1天''第1次同阿yee返''比想像中好得多''仲以為真係咁惡''原來係對果個人先係咁''晏成阿欣買野比我地飲之後傾左陣就走了''pk又返貨做到成11點先放工''
DAYOFFFFFFF''訓到成1點''之後同MAME去食野之後再過新達返去拎卡''同阿欣係商場行左一圈傾左陣.....之後同MAME過大中行下''5點幾返到屋企''又染頭髮''我唔想走泥走去我好想企定係大埔果間''好灰''得星期日返大埔*
今日同mame細佬食完野之後出旺角買快易通順便行下''買完行左陣買左支Anna Sui 了''之後mame走先我自己1個行聯合買左果件3了''再行左陣幫阿欣睇香水之後明仔同佢男朋友都黎到''行左陣去左 Langham Place食野''之後飛的過廟街玩塔羅牌好準真係''之後又飛的返旺角''再坐小巴返大埔去左彩虹食糖水''