everythings turned back......
回到次次econ都玩你ge time=w=
that's is yr sister = me >w<
econ phy都炒了
我已經冇心機讀書=3=!
我點都要升到上去
唔要留班咁樣衰
hkcee
算吧啦.........
我唔想係hk
我好想走= =
但走不了
就算屋企係finance 方面冇問題~
佢地都唔會俾我走 = =
佢地夠供我丫哥
即係都夠供我啦- -
丫哥走佢agree
我走佢地disagree= =
咩意c wor........
我對hk唔留戀丫= =
fd ge....
我返來都有得見.....
唔制-3-
我好想走丫><
|