4點訓= =
7點起身
omg= ='''''''''
唉 ..
7點半就要出門口
今日要搭巴士><
i hate that*
出到去早左半小時
去食野= =
巧難食.....
落返去照x光
好似電視個d機= ='''
入''碎''道咁=w=
照完返旺角搵個個e生
講左成粒鐘
本來我地去到有人等緊嫁
點知我地話想見1見e生
可以即入@@
仲要講成粒鐘
仲唔洗俾$= =''
=w=''
終於返家了..
返到來訓到6:45
唉...
小星....
i will try my best to help u
|