Qooza Member Forum Login

CAMP7/7-7/8

 
2006 年 7 月 9 日  星期日

7/7

今朝1早起身去買完野先去西鐵站個邊......

點知

都早好多wor

早左3個字...

好彩carinna仲早過我..

有人陪

冇幾耐..

lmc都到lu*

到左8點....

冇老師到ge?!

唔係呀fa.........

係我地討論緊ge時候

d老師到lu*

吉吉呢\= =??

miss hung叫我打俾佢...

原來佢唔識來= ='''

 講左1大輪..

終於識lu

 係嫁車車到同吉吉傾左陣...

跟住就訓lu.....

去到要行條長斜路.

早攞命唔係佢早

係斜

= =''

個到都幾令令嫁*

細就細

不過周圍都係緇ge

的的色色

巧巧嫁

又有cafe

有d西式ge desk同chair=w=

gd*

好好feel=w=

我地上左去main hall先*

因為4點先check in

去到先知有d f7 ge姐姐都會來玩=w=

不過佢地未到

我地唱下歌...

分組玩game

組名單:

我,吉吉,何杰,雯雯,檸檬雞,liz

住部都係熟ge*

超讚*

玩個個估野game=w=

我地win~

玩大兵步操都win

gd>33<

好開心=w=

食lunch....

有雞翼

白矮瓜

西蘭花

腐竹+魚

幾好食@@

有30 mins小休time

但係我地食lunch用左半hours only..

之後吉吉訓左.....

我聽呀0部i-pod

聽聽下又訓左=w=

佢熄左之後好似攞返=w=''''

冇乜意識= =''

訓訓呀~正~' w '

之後就think 下以前f.1-3最有共同feeling ge野

大家都覺得係drama...

為左唔再win d熊仔餅...

我地係到傾夜晚d野=w='''

係唔係好乖呢*卡*

我地係到傾老師會巡房ge對察

d老師好似係到傾緊點對付

笑死xdd

d f7姐姐拐mr wong..

我同呀liz好有共鳴~^ ^

3e 個d扮sam leung= =''

唔係好知佢做d咩 ==''

又係我地win~^ ^''

d 姐姐都win呀*

ke*= =''

我地估唔到= =

冇排過點show都win@@

睇movie--衰鬼上帝= =

唔知睇左d咩 ==

冇bring眼鏡

我聽得明ge......

睇到ge.....

我知好boring= =''''

又tired.........

omg= =''

去下toliet....

返來都仲知up咩ge

幾''好睇''

dinner d野食都好好嫁*

自助餐*

d野食好好食

係cafe食.....

d food同氣氛都好*

miss chow係我地個desk

好好笑

咩都up

連cartoon都傾=w=

xdd*

好鐘意呢個camp=w=

食完野

d姐姐俾game我地玩

玩''開口中''..中左tim><

''歸來吧''

''辣辣消夜''---(我個round玩左好耐'')

唉= =''

要食salad+''老''水雞翼

唔鐘意><

玩完都9點幾

寫下d問題咁

又返room lu

沖澡...

雯雯個句掂..

你又唔會多左d野ge....

另1個kaka(not me)話:唔通你少左d野?

=w=

我地d room都ok嫁*

男仔room係正隔離=w=

因為今年多戀人

入camp又少人

所以1定check*

so~

我地係room到玩

傾左陣電話

用呀0個電話

點知d老師真係來=w=

佢地係到hei左陣

同我地傾下計

就閃左lu*

1閃呀jay ivan就過左來

黃靜宜就過左去

我同吉吉佢係room到成班係到玩= =

ivan傻嫁= =

之後呀0同kelvin都過埋來

唔知邊個話講鬼古

山左燈

呀0開佢個i-pod la ba*

真係好光= =

我同vivian坐

係到畫手手1

之後又冇人講'

係到玩= =

vivi同吉吉都訓左

之後我去左呀0間room

有我啦~呀0~kelvin~dorathy~elly~mimi~

有2個係到唔知做咩~(唔係搞野掛xdd)ge 孫x彬+黃靜宜

玩玩下鋤d

好悶= =

玩非洲話事啤

變態嫁~原來我地=w=''

elly俾我地教壞啦*

玩玩下有d小插曲

之後好凍

攞左呀0件33

暖d..

都係好凍

玩個時已經個個攬住d被,.....

6點返個去''

頂唔順-= =-

hub左陣

到佢地wake up......

= =''

dorathy起左身

到我訓=w=

because佢有被=w=

唔願起身去食野= =

但係都係俾吉吉叫左我起身=w=''

早讀+sing...

sleepy.....

我唔係唔enjoy

sleepy je

小休...

去左cafe

藍山...

都係有d'surk胃'

好過雀巢

玩非洲話事啤之前我drink左罐..

勁痛= ='''

呀0隻手受難=w='''''''''''''''''''''''''''''

講返先...

我地係到drink coffee

late 左back

之後睇movie

我睇過好多次的生命因愛動聽...我竟然咁都唔記得d野...= =''

有人cry..我聽到....

lunch>......

都係ok的1餐

又食西瓜= =

西瓜恐懼症.......

怕怕........

之後到問高中d野1ge時間

悶嫁..

d野都好行/..........

估唔到

我地school

個f7姐姐

會考3a3b

高考3a= =

傻嫁.....

back個時

係車到同吉吉傾計..

食左包薯片

唔知你見到佢有冇d咩呢*?

我同miss cheung1齊落= =

唔記得佢都係住呢到tim...

不過冇乜野講...

之後唔同路

因為佢住百佳個邊...

冇咁dead=w=''

返到來

我訓左18個鐘- = =

8點訓

訓到今日2點.,,,

勁ma?~!

打呢篇野

打左好耐好耐..

因為我1路睇tv 1路野=w=''

後記

呢個camp係我去過咁多camp來講

都算不錯

巧玩*

可能去ge人都係識ge

有好多仲係熟嫁tim*

去個時同係camp

同吉傾左d野

我地今係好耐冇傾計

好多佢ge野我唔知

我ge野佢更加唔知,,,,

=w=''

原來miss chow都幾好傾..

冇諗過^ ^

呢個camp..

同dorathy佢地fd左*

個個都玩\得hapi

第1次覺得咁close*

第1次玩d咁變態ge野= ='''

呼*

最胃痛同最眼訓都試埋=w=

呢個camp

不愧為生活營~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | ... | 315 | »

 

.   ∼.∼.∼.∼.

About Me
.  ∼.∼.∼.∼. 

           
#               暱稱: *~藹翹~*
性別: 女
國家: 香港

.  ∼.∼.∼.∼.

Calendar
.  ∼.∼.∼.∼.
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

     ∼.∼.∼.∼.
最新日誌
     ∼.∼.∼.∼.

  
How are you
2014-06-27
2014-06-23
2014-05-20
2014-05-11

    ∼.∼.∼.∼.
留言~*
 ∼.∼.∼.∼

      

最近三個月尚無任何留言

∼.∼.∼.∼

    My Friends
.∼.∼.∼.∼.∼

Man's XANGA
大kel's XANGA

                    

    ∼.∼.∼.∼.