7/7
今朝1早起身去買完野先去西鐵站個邊......
點知
都早好多wor
早左3個字...
好彩carinna仲早過我..
有人陪
冇幾耐..
lmc都到lu*
到左8點....
冇老師到ge?!
唔係呀fa.........
係我地討論緊ge時候
d老師到lu*
吉吉呢\= =??
miss hung叫我打俾佢...
原來佢唔識來= ='''
講左1大輪..
終於識lu
係嫁車車到同吉吉傾左陣...
跟住就訓lu.....
去到要行條長斜路.
早攞命唔係佢早
係斜
= =''
個到都幾令令嫁*
細就細
不過周圍都係緇ge
的的色色
巧巧嫁
又有cafe
有d西式ge desk同chair=w=
gd*
好好feel=w=
我地上左去main hall先*
因為4點先check in
去到先知有d f7 ge姐姐都會來玩=w=
不過佢地未到
我地唱下歌...
分組玩game
組名單:
我,吉吉,何杰,雯雯,檸檬雞,liz
住部都係熟ge*
超讚*
玩個個估野game=w=
我地win~
玩大兵步操都win
gd>33<
好開心=w=
食lunch....
有雞翼
白矮瓜
西蘭花
腐竹+魚
幾好食@@
有30 mins小休time
但係我地食lunch用左半hours only..
之後吉吉訓左.....
我聽呀0部i-pod
聽聽下又訓左=w=
佢熄左之後好似攞返=w=''''
冇乜意識= =''
訓訓呀~正~' w '
之後就think 下以前f.1-3最有共同feeling ge野
大家都覺得係drama...
為左唔再win d熊仔餅...
我地係到傾夜晚d野=w='''
係唔係好乖呢*卡*
我地係到傾老師會巡房ge對察
d老師好似係到傾緊點對付
笑死xdd
d f7姐姐拐mr wong..
我同呀liz好有共鳴~^ ^
3e 個d扮sam leung= =''
唔係好知佢做d咩 ==''
又係我地win~^ ^''
d 姐姐都win呀*
ke*= =''
我地估唔到= =
冇排過點show都win@@
睇movie--衰鬼上帝= =
唔知睇左d咩 ==
冇bring眼鏡
我聽得明ge......
睇到ge.....
我知好boring= =''''
又tired.........
omg= =''
去下toliet....
返來都仲知up咩ge
幾''好睇''
dinner d野食都好好嫁*
自助餐*
d野食好好食
係cafe食.....
d food同氣氛都好*
miss chow係我地個desk
好好笑
咩都up
連cartoon都傾=w=
xdd*
好鐘意呢個camp=w=
食完野
d姐姐俾game我地玩
玩''開口中''..中左tim><
''歸來吧''
''辣辣消夜''---(我個round玩左好耐'')
唉= =''
要食salad+''老''水雞翼
唔鐘意><
玩完都9點幾
寫下d問題咁
又返room lu
沖澡...
雯雯個句掂..
你又唔會多左d野ge....
另1個kaka(not me)話:唔通你少左d野?
=w=
我地d room都ok嫁*
男仔room係正隔離=w=
因為今年多戀人
入camp又少人
所以1定check*
so~
我地係room到玩
傾左陣電話
用呀0個電話
點知d老師真係來=w=
佢地係到hei左陣
同我地傾下計
就閃左lu*
1閃呀jay ivan就過左來
黃靜宜就過左去
我同吉吉佢係room到成班係到玩= =
ivan傻嫁= =
之後呀0同kelvin都過埋來
唔知邊個話講鬼古
山左燈
呀0開佢個i-pod la ba*
真係好光= =
我同vivian坐
係到畫手手1
之後又冇人講'
係到玩= =
vivi同吉吉都訓左
之後我去左呀0間room
有我啦~呀0~kelvin~dorathy~elly~mimi~
有2個係到唔知做咩~(唔係搞野掛xdd)ge 孫x彬+黃靜宜
玩玩下鋤d
好悶= =
玩非洲話事啤
變態嫁~原來我地=w=''
elly俾我地教壞啦*
玩玩下有d小插曲
之後好凍
攞左呀0件33
暖d..
都係好凍
玩個時已經個個攬住d被,.....
6點返個去''
頂唔順-= =-
hub左陣
到佢地wake up......
= =''
dorathy起左身
到我訓=w=
because佢有被=w=
唔願起身去食野= =
但係都係俾吉吉叫左我起身=w=''
早讀+sing...
sleepy.....
我唔係唔enjoy
sleepy je
小休...
去左cafe
藍山...
都係有d'surk胃'
好過雀巢
玩非洲話事啤之前我drink左罐..
勁痛= ='''
呀0隻手受難=w='''''''''''''''''''''''''''''
講返先...
我地係到drink coffee
late 左back
之後睇movie
我睇過好多次的生命因愛動聽...我竟然咁都唔記得d野...= =''
有人cry..我聽到....
lunch>......
都係ok的1餐
又食西瓜= =
西瓜恐懼症.......
怕怕........
之後到問高中d野1ge時間
悶嫁..
d野都好行/..........
估唔到
我地school
個f7姐姐
會考3a3b
高考3a= =
傻嫁.....
back個時
係車到同吉吉傾計..
食左包薯片
唔知你見到佢有冇d咩呢*?
我同miss cheung1齊落= =
唔記得佢都係住呢到tim...
不過冇乜野講...
之後唔同路
因為佢住百佳個邊...
冇咁dead=w=''
返到來
我訓左18個鐘- = =
8點訓
訓到今日2點.,,,
勁ma?~!
打呢篇野
打左好耐好耐..
因為我1路睇tv 1路野=w=''
後記
呢個camp係我去過咁多camp來講
都算不錯
巧玩*
可能去ge人都係識ge
有好多仲係熟嫁tim*
去個時同係camp
同吉傾左d野
我地今係好耐冇傾計
好多佢ge野我唔知
我ge野佢更加唔知,,,,
=w=''
原來miss chow都幾好傾..
冇諗過^ ^
呢個camp..
同dorathy佢地fd左*
個個都玩\得hapi
第1次覺得咁close*
第1次玩d咁變態ge野= ='''
呼*
最胃痛同最眼訓都試埋=w=
呢個camp
不愧為生活營~
|