Qooza Member Forum Login

貓貓第1次溜冰~第1次去neway~

 
2006 年 7 月 14 日  星期五

13/7

7點就起身lu~(多謝小星的morning call=w=)

為左開心ge 1day

貓貓好快就搞掂哂d野出門口lu~

去到西鐵輕鐵站~

等左呀彬5分鐘

原來佢係另1方ge盡頭= =''

多謝你ge haro同幫我交野^ ^

仲有thx燒雞幫我買全日通=w=

8:20

去到元朗站...

唉= =''好彩搵到小星= =

我真係由車尾開始行去搵靜音車卡嫁=w=

轉地鐵~

搭到xx站再轉對面的地鐵= ='''''

我自己1個ge話死定了= =

見到新月...不過小星話扮見唔到= =''

直行^ ^''''''''

新月1早到左啦

我佢打我

我地先去by mtr= =''''

不過我地都早到呀*ke*

新月-->3貓-->妃子-->最後係nana

nana又唔同左樣ge= =''

`去到溜冰場..攞鞋個時係極度樣衰~! ==''

唔巧理啦

係佢語文能力差

唔關貓事~!!!!!!!!!!!!!!!!

' w '

3貓1樣都係38=w='''

出去lu//...

驚驚地= =''

個個痴住d邊行' w '

咦?nana呢?

又去左訓= =

新月教我溜

好開心呀~

我識用1隻腳溜...都叫溜到呀~

好彩有你扶

唔係p死我=w=

累累地

去nana到

玩佢部電話

其他貓都入左來

= =''

可憐的nana

俾妃子+2貓搶手機

隻手1紅哂

又好多痕..

我出手1相助= =

唔單只俾人話

仲要俾貓打=口=

唉= =''

出返去啦....

3個都唔要我= =;;

同nana1齊溜..

捉住nana隻手學..

我竟然敢出去中間@@''''''

望望後面..

小星呀~!!!!!!!!

諗住叫下佢...

點知俾貓推

p左落nana到

小星貓= =''

唔洗咁呀...

我冇認過佢係駙馬呀= =

之後..每次小星係我後面

就俾人推

1係就俾人影相相

我同nana學識左極速轉身痴柱=w=''''''''''

仲有= =

小星1係我後面我同nana就閃

仲要係勁快

@@

原來我都可以咁快嫁=w=

俾小星訓練出來\= =

不過都有d小插曲

sor呢小星= ='''個時唔知你同佢...嫁ma所以我地走開哂...

玩到仲有1hour個時

見到2仔=w=

喵>33<

$1 1分鐘~ka*

玩到尾

成日p= =

個地已經花哂..冇計= =''

小旋來唔到

有d失望tim...

去左旺中唱k

neway...

次次都係green box..

第1次去neway同埋第1次多人去=w=

nana超好笑=w=''''

我會記得你跳過d咩嫁

笑死貓=w=

仲有3貓係到唱2歌= =''

勁好笑~

用3歲-5歲ge聲來唱

唔知以為去左幼稚園^ ^''

係wor..

有生日cake食

because 新月生日

點解支香檳冇酒精ge= =

落去影埋貼紙相都8點幾lu

好多都要走~

係成個車程

我都係俾人玩的

去到西鐵ge 天水圍站

仲俾小星拉左落車= =

不過都有好處

知多左野...

唔係好想知= =''

今日好開心呀~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | ... | 315 | »

 

.   ∼.∼.∼.∼.

About Me
.  ∼.∼.∼.∼. 

           
#               暱稱: *~藹翹~*
性別: 女
國家: 香港

.  ∼.∼.∼.∼.

Calendar
.  ∼.∼.∼.∼.
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

     ∼.∼.∼.∼.
最新日誌
     ∼.∼.∼.∼.

  
How are you
2014-06-27
2014-06-23
2014-05-20
2014-05-11

    ∼.∼.∼.∼.
留言~*
 ∼.∼.∼.∼

      

最近三個月尚無任何留言

∼.∼.∼.∼

    My Friends
.∼.∼.∼.∼.∼

Man's XANGA
大kel's XANGA

                    

    ∼.∼.∼.∼.