13/7
7點就起身lu~(多謝小星的morning call=w=)
為左開心ge 1day
貓貓好快就搞掂哂d野出門口lu~
去到西鐵輕鐵站~
等左呀彬5分鐘
原來佢係另1方ge盡頭= =''
多謝你ge haro同幫我交野^ ^
仲有thx燒雞幫我買全日通=w=
8:20
去到元朗站...
唉= =''好彩搵到小星= =
我真係由車尾開始行去搵靜音車卡嫁=w=
轉地鐵~
搭到xx站再轉對面的地鐵= ='''''
我自己1個ge話死定了= =
見到新月...不過小星話扮見唔到= =''
直行^ ^''''''''
新月1早到左啦
我佢打我
我地先去by mtr= =''''
不過我地都早到呀*ke*
新月-->3貓-->妃子-->最後係nana
nana又唔同左樣ge= =''
`去到溜冰場..攞鞋個時係極度樣衰~! ==''
唔巧理啦
係佢語文能力差
唔關貓事~!!!!!!!!!!!!!!!!
' w '
3貓1樣都係38=w='''
出去lu//...
驚驚地= =''
個個痴住d邊行' w '
咦?nana呢?
又去左訓= =
新月教我溜
好開心呀~
我識用1隻腳溜...都叫溜到呀~
好彩有你扶
唔係p死我=w=
累累地
去nana到
玩佢部電話
其他貓都入左來
= =''
可憐的nana
俾妃子+2貓搶手機
隻手1紅哂
又好多痕..
我出手1相助= =
唔單只俾人話
仲要俾貓打=口=
唉= =''
出返去啦....
3個都唔要我= =;;
同nana1齊溜..
捉住nana隻手學..
我竟然敢出去中間@@''''''
望望後面..
小星呀~!!!!!!!!
諗住叫下佢...
點知俾貓推
p左落nana到
小星貓= =''
唔洗咁呀...
我冇認過佢係駙馬呀= =
之後..每次小星係我後面
就俾人推
1係就俾人影相相
我同nana學識左極速轉身痴柱=w=''''''''''
仲有= =
小星1係我後面我同nana就閃
仲要係勁快
@@
原來我都可以咁快嫁=w=
俾小星訓練出來\= =
不過都有d小插曲
sor呢小星= ='''個時唔知你同佢...嫁ma所以我地走開哂...
玩到仲有1hour個時
見到2仔=w=
喵>33<
$1 1分鐘~ka*
玩到尾
成日p= =
個地已經花哂..冇計= =''
小旋來唔到
有d失望tim...
去左旺中唱k
neway...
次次都係green box..
第1次去neway同埋第1次多人去=w=
nana超好笑=w=''''
我會記得你跳過d咩嫁
笑死貓=w=
仲有3貓係到唱2歌= =''
勁好笑~
用3歲-5歲ge聲來唱
唔知以為去左幼稚園^ ^''
係wor..
有生日cake食
because 新月生日
點解支香檳冇酒精ge= =
落去影埋貼紙相都8點幾lu
好多都要走~
係成個車程
我都係俾人玩的
去到西鐵ge 天水圍站
仲俾小星拉左落車= =
不過都有好處
知多左野...
唔係好想知= =''
今日好開心呀~
|