約左kai朗佢地去食野
之後去預購twins條碟>3<
我係約12點mc donald
但係本小姐11:39先起身
仲要洗頭
去到12:10= =''
算啦...遲少少je
又唔係我最late*
去左pizza hut
同佢地食野= =
唔好去pizza hut呀
佢地only食pizza ge>..
係到玩水=w=
kai朗係第1個中招*
佢隻rings係第2個東東~*
twins個passport好令令呀
我用左$95
貴....
T^T
算啦
佢咁耐先出1隻*
HEI下HEI下..
陪佢地去凱都
買左D糖糖
都唔好食GE= =''
佢地買票先WOR
我冇野做..
都係睇^ ^
幾好睇啦
ANGEL好令仔呀*
睇完去到置樂*
仍搵唔到戒子*
我放棄啦*
返去做埋份EB同D HW
睇15/16
又聽SAMMI 12:00-2:00GE節目
QUITE GD~*@
|