積積復積積
功課係唔識
抄左會出色
反正都唔識
is*2
唔識就唔識=w=
個quiz錯左2條
睇來又要俾孫sir@$%^%
唉.......
maths出奇地高分*
我冇抄呀彬嫁
佢地字咁’’令’’
點抄= =
仲有...
我係睇唔明佢d式嫁
我入理8有望啦
he好低分
算啦*
我都唔識cook ge
好少分je
let it be
係主科到搶分啦*
lunch with
pet+avis+po+miss莊+patrick
avis你好唔識做= =
嘈住哂
講野又冇pt= =’’
patrick又係到拐哂野= =
好想kill你
xxxxxxxxxxxxxxxxx
傾ge野不多
因為我都think好啦/*
xxxxxxxxxxxxxxxxx
chi又*2
我討厭這樣的1天
all doulbe lesson
唉...
好多人冇ws呀
miss莊好唔hapi......
唉...
呢堂係溫書
都okay啦*+
咁又2堂啦*
放學等埋呀po去左市中心
hei呀hei
coffee crise= =’’
呀po個杯唔記得禁+糖
到我買呀po又唔俾我禁+糖
大家ge chocolate coffee都係冇味嫁
係市中心行街
5:30搭的的回家
今日kai朗冇on
同polly打aoc資料war= =’’’
悶悶的..約好聽日d野就off lu
睇埋tv
2:00訓*
|