本來諗住返去dance
但係又唔知醒
until 9:33
大鑊= =
即係打俾呀po
用我最快ge時間出門口去西鐵站
去唱k
嗚...
蝕啦
我地可以唱到1:45嫁><
1:20走
1:30係trendy lans行下
見到雯雯+jay
去到大會堂..
點解我地係最後wor><
悶悶的..
mak兜,麗芝同孫芷麟都喊.....
3個都係識的...
miss莊莊又touch到喊啦∼
今日佢著得好令令
好多老師都好令令
但係miss lau legend就....
呀pet同呀po aru 個個黑3女仕係唔係miss lau= =
1睇就知係啦
仲要嘈
卡*
misslau有獎攞
it proof everything*
呀pet燶哂
完左之後去元綠食野..
我俾$*
$106
我會記得嫁
1定camp $^ ^''''
食完野去影貼紙相
7:00先返到
食完野又aoc
kai朗你輸足1打啦
請我食lunch啦
岩岩又玩完
而家去bath
8~*
|