兩晚都系訓左3-4個鐘..
真系眼訓到嘔泡..
所以呢~~哈哈~~星期一就.......啦
其實我覺得ECON溫左有回報..
先至花禁多時間去溫~~
無聊既我做曬前面幾個CHAPTERS既PP.
差D吾夠時間溫後面果D-3-!!*
但系我覺得溫過做卷真系吾同D.
AT LEAST DEMAND&SUPPLY圖應該吾會好似以前咁2,3
分樣衰到爆~
果d野都無話邊條吾識.. careless mistake就大把..
但係!!..
果條Average Labour Productiviy.
我寫左increase既factors: better working environment&training of workers
/ _ \ 咁就無左2分.. 明明有溫.. 但系無睇清楚題目系根據a既答案而寫.
至於Englit.
一提起就把鬼火~*
睇吾到poetry果度2題選1題
(miss.kwong無講過,, 之前問同學又話無得選,,我又careless)
搞到我寫完midsummer night's dream essay之後~
吾夠時間寫埋brave new world essay個ending~ -3-!! 哀.....
我仲諗到個好好既ending.. 忍吾住ka一聲笑左出尼.
|