今日又係去左坑口啦,,,
跟住又返上去啦,,
又要等上美術,,,
上美術,,又係畫畫,,,冇d新意-0-
之後就小息啦,,,,今個小息只係吹笛囉,,係度玩囉,,,
跟住叫個石詠軒講,,佢又唔肯講,,,,
小-0-'
跟住就上英文,,,
作文囉,,,
不出10分鐘,,,作晒-0-"
跟住就教人囉,,,
之後就同石詠軒sms啦,,,,
叫佢sd過黎,,,佢真係sd過黎,,,
但係sd d勁樣衰既野囉
等到放小息,,,
跟住就又去左石詠軒度問佢囉,,,
佢話sms睇喎,,,,
咁我就狂打佢啦,,,,
跟住又係咁打佢啦-0-"已進入瘋狂狀態-0-"
跟住唔記得左咩野搞到我咁興,,,
狂鬧佢囉,,,
之後就返左位,,,
差d喊-0-''''
都有小小眼淚架啦,,,,忍囉我,,,
跟住就衝左去同佢講:::::::::::
我開頭都覺得你冇乜野架,,,
但係依家覺得你好黑人憎呀,,,,
賤格!!!!!!!!!
咁岩老師入到黎-0-
咁咪拿拿聲返位囉,,,
之後就上數學,,,,
極冇mood,,,所以好多數都計錯-0-
之後就午息,,,
咁岩想去洗手間,,,何偉靖又去,,,本身可以1齊去架啦嘛,,,
但係miss lui到左-0-"話唔得,,,,
話1個1個黎-0-
之後就落左去食野,,
我冇食到,,,因為唔開心-0-"
只係飲左野,,,
到依家都未有野落肚呀,,,
就黎成日都冇食野架啦,,,
跟住就返上去啦,,,
為左令人覺得我都係冇野,,,
咁就同人係咁打交-0-
之後就上中文啦,,,
教書-0-
佢話要檢查個咩老師果個野,,
哈哈
我都冇做到,,,
老師睇都唔睇就話得啦,,
卡卡,,,
跟住就上科學,,,
又睇d變態野,,,
果陣瑩瑩坐我右手邊,,,
何偉靖坐我左手邊,,,
我地係咁傾計,,,
石詠軒就話我地煩之類啦-0-唔好話佢唔抵得,,,,超
之後就落返去,,,,
咁就練勵勉大會d野,,,
知坐咩位就去左練司儀啦,,,,,,,,
練到好晏,,,,
to有睇我日記既中學同學:::::
聽日臨時先話要數學小測呀,,,
記住溫書,,,
測第3課,,,,
多項式果d野炸,,,
跟住就返左屋企lu




