今日又係去左坑口啦-0-"
之後就上車,,,又搵阿星佢地啦,,,
之後就返到學校-0-'''''
週會><
又要上台拎獎,,,,><
極慘呀,,,
拎個咩借書龍虎榜,,,,-0-"
1a拎亞軍囉,,,
唉-0-"又要我同男班長上台-0-"""
之後就上生活教育,,,不過要揀d咩咩老師-0-'
又要點返喎,,,-0-"""
之後就小息啦,,,
小息都係係度織野同埋點數囉,,,
之後就上英文-0-"
成堂都係度織野-0-"
到左上音樂-0-"
係度玩,,,,卑譚sir睇到-0-
佢問::::::你2個做乜野-0-?
哈哈,,,勁"火羅"
之後就小息lu,,,
跟住上中文-0-""要背左第1人稱同第3人稱,,,背晒lu我-0-"
之後就聽書-0-"既相反詞囉,,又係織野-0-"""
跟住就午飯啦,,
落左去食野啦,,,,,
跟住就去左睇書,,,
同石詠軒係度傾計,,
佢無啦啦講到何偉靖-0-
點知何偉靖係呢個時候出現,,,哈哈
我見到本:::::藉著雨點說愛你:::::
我話,,,呀@@"好想買添,,,
何偉靖話,,,,咁咪買囉,,,
我,,鬼有錢呀-0-"
何偉靖話,,我送卑你-0-"
佢真係買左-0-""""""""""""""""
勁無奈"""
$28.1
卑我唔好-0-?
之後就上數學,,變左科學,,,
無聊-0-
成堂又係織野,,
但係其他人就睇電視-0-"
咁何偉靖又坐左過黎,,,
佢拎左好多monchichi既野出黎誘惑我-0-"
咁我就拎左佢個monchichi file,,,,,
哈哈,,,又有1樣野啦,,,
跟住上p.e
唉-0-跳舞,,,-0-"
勁好玩呀,,,笑到痴線-0-"
跳d低bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb舞-0-
但係勁好玩-0-超好笑,,,
咩鴨仔舞-0-"""
哈哈,,,真係好鬼好笑,,,,
之後就返上去啦,,,
放學,,,陪左何偉靖去練古箏-0-"
阿瑩瑩同丁丁竟然黎搵我,,,,,T^T好感動呀,,,
佢地會黎搵我>3<
之後就1齊走,,,,,,




