今日1早同左姑姑去佢做野3旺1朴1..
佢d同事...
個個都話...
咦,亭亭玉立啦喎
頂-0-
嘔
之後就諗住返學囉
打卑阿星
話我陪佢地食野
跟住就佢話唔見左思琦
咁我咪去寶琳搵佢囉
搵到呀..
跟住就1齊去食野啦
之後返中樂
跟住就返左啦
係度彈...
彈彈下
彈到3點
何偉靖黎左啦
之後就同佢講左d野....
咁就返返去學啦
之後就放左啦
去左新都城同佢行囉
之後行完就返返去學校
見到吳綺澄
1齊去左寶翠公園
跟住去左慧安園..
之後就返左屋企囉
同人係咁傾電話...哈哈