今日又係1早去左坑口啦-0-
其實唔早呀
7點半先到-0-
見到阿星囉
1齊啦
依家朝朝早都多左個工人幫我拎野-0-
呵呵..”
之後就拿拿聲返學校”
即刻抄末?lt;/p>
抄地理
之後就入左禮堂
去背野啦
唉唉
之後就去左比賽啦
勁慘呀
我地差2分就拎到第3啦
唉唉”
我地得83分炸
不過話我地合作力極佳
所以就好開心
之後就返返學校啦
呇a上緊中文堂我地返返上去囉
哈哈
幾好玩呀
之後就去食野
跟住返返上去
上數學
又係計數
好易姐
之後就上pe
玩跳遠
勁好玩
後補