今日又係去坑口啦
見到我阿哥佢地啦....
之後就返學校啦..
勁無聊呀--
跟住溫習...又係聽mp3
之後就係度傾計...
9點1...有條友去左洗手間...
咁阿王遂出去搵佢啦...
阿18號佢訓左喎...
之後我地成班係度笑...
跟住李美丟包紙巾...丟到佢...
我地又成班係度係咁笑..
哈哈..
之後就小息啦...
勁無聊囉-0-
跟住考試lu
冇乜點溫過囉我...
所以....好多都唔識...
之後就去玩啦...
又去左安寧
佢地打波...
我地係度睇囉...
上左5號屋企呀...
同我屋企差唔多亂啦-0-
不過我諗無佢咁亂-0-
哈哈..
之後落返去...
係度玩-0-
我今日有著褲...所以唔驚走光..
我阿哥打打下...1個波飛埋黎
正pk
打到我個頭囉-0-
勁痛呀...
差d pk添呀...
哼..阿哥..
我記住你-0-
跟住就打黎打去果d啦...
跟住就走啦...



