今日又係去左坑口啦...
今日竟然見到邱君先喎....
哈哈哈哈...
之後就係度等上車啦...
等到7點8...我地先上車..
去到...唔見晒阿星佢地lu
之後就上去搵佢地..
係度喎@@
之後就1齊返學啦...見到丁丁..
之後就返到學校...
等溫書啦--
之後行緊樓梯上去...
就話9點啦..
之後就係個課室度聽mp3聽到9點==
諗住去洗手間果陣...
有3d個22號同我搶黎去...
不過唔緊要...
果陣8點11
之後就佢返黎..以為到我..點知周德晉又要去...
頂--
跟住9點1先去得呀...
哼哼哼哼哼..
之後就返去溫書啦...
唔係溫既...
又訓覺...又聽mp3
叫溫書嗎--?
之後就係度等到9點半..落去囉..
正呀--
好玩過係上面..
之後就考試啦...
換左個miss man黎考--
哈哈...
好易姐..都唔係咁難
之後就落去等人啦..
佢又話唔去啦..
咁就唔去啦--
反正聽日有排佢陪--
之後就同阿星同埋琪琪去左街街啦..
去左apm
食野啦...
行下街...
之後就屋企lu




