今日7點幾就要起身啦...
要去紫荊--
跟住7點9出門口啦..
去左食野...
食到7點11...
打卑梁虹慧...
佢條粉皮...
仲未出得門口...
枉我等左佢半個鐘...
之後就拿拿聲搭車去...
之後去到...
咁岩旗果d點緊名...
佢就岩岩好..
我就過左--
哼哼!!
跟住就落左去跑步..
勁辛苦囉...
之後就分part
今日吹doremi啦...
哈哈∼∼
之後就步操.....
操到pk--
又話我地點唔好點唔好...
唉--”””
之後返過去睇到人地係度夾緊歌...
又有男仔...
亦有我地既女仔....
d色士風.....
勁大聲囉..
小號.大號.喇叭
勁嘈..
但係我地女仔得鼓.長笛.短笛.單簧管
冇架啦....
我地果d勁細聲囉...
但係男仔果d
得個嘈字--
之後就睇下個電話...
哇..
7個未接來電--
多唔多d
之後就換晒3果d
就打卑黃家杰..
再打埋卑何偉靖..
之後就走人啦..
之後有人話3點打卑我喎--
唔知佢幾點先打黎--
是但啦.
之後我姑姑今晚要去飲..
冇人係屋企煩我--
但係要我洗晒d碗...
仆街啦--”




