今日又係1早去左坑口-0-
跟住就去寶琳啦
跟住就返上課室....懷念>3<
跟住就上堂果d囉...
上左科學先....派考試...=-=
我得80分炸...
跟住就小息..
之後就上世史...
shit-0-
又係派考試
頂佢...我得57..
點知加加下
加到60分-0-
跟住就上數學
又係派考試囉-0-
27分我得16分炸...唉-0-
跟住就小息啦又...
之後就pth
口試囉...
我得8 8 7.5 8炸
滿分40...
我得32.5-0-
跟住就食飯
午息果陣同左肥佬.何偉靖.琪琪.同我去左搵潘sir
個司儀果d練野-0-
哈哈...
好好玩囉
之後就經公lu
只係講個考試
冇拎過份卷-0-
但係都知道自已好差-0-
之後就上英文...
條死pk
姓楊既...
成鬼日派野都叫班長班長班長..
頂-0-
好撚煩囉
好想打佢-0-
但係派果d卷囉又
作文1:65分
作文2:61分(同何偉靖1樣-0-)
g.e:74分
聆 聽:85分(同丁丁1樣呀)
哈哈...係咪好勁呢>3<
之後就做功課時間-0-
係度對緊數學卷
卑返份數學卷我地lu
我仲估好低分-0-
點知...
我有85分>v<
好開心囉..
高過思琦...高過阿星..高過好多人呀
但係鄭朗怡就有90分
小榮子都有94分...全班最高囉佢
估唔到...我第1次考試..數學咁勁(感動)
哈>3<
之後就放學lu
阿星卑miss lui叫左去-0-
唔知做咩呢




