img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2005 年 11 月 24 日  星期四 【晴天】
 
  …”

今日又係1早去左坑口-0-

跟住就去寶琳啦

跟住就返上課室....懷念>3<

跟住就上堂果d囉...

上左科學先....派考試...=-=

我得80分炸...

跟住就小息..

之後就上世史...

shit-0-

又係派考試

頂佢...我得57..

點知加加下

加到60分-0-

跟住就上數學

又係派考試囉-0-

27分我得16分炸...唉-0-

跟住就小息啦又...

之後就pth

口試囉...

我得8 8 7.5 8炸

滿分40...

我得32.5-0-

跟住就食飯

午息果陣同左肥佬.何偉靖.琪琪.同我去左搵潘sir

個司儀果d練野-0-

哈哈...

好好玩囉

之後就經公lu

只係講個考試

冇拎過份卷-0-

但係都知道自已好差-0-

之後就上英文...

條死pk

姓楊既...

成鬼日派野都叫班長班長班長..

頂-0-

好撚煩囉

好想打佢-0-

但係派果d卷囉又

作文1:65分

作文2:61分(同何偉靖1樣-0-)

g.e:74分

聆 聽:85分(同丁丁1樣呀)

哈哈...係咪好勁呢>3<

之後就做功課時間-0-

係度對緊數學卷

卑返份數學卷我地lu

我仲估好低分-0-

點知...

我有85分>v<

好開心囉..

高過思琦...高過阿星..高過好多人呀

但係鄭朗怡就有90分

小榮子都有94分...全班最高囉佢

估唔到...我第1次考試..數學咁勁(感動)

哈>3<

之後就放學lu

阿星卑miss lui叫左去-0-

唔知做咩呢

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 207 | »