今日6點9先起身囉-0-”
之後就出門口啦...
去到坑口
就見到好多人坐左係度等我-0-”
黎黎啦.邱君啦.阿哥啦.同埋何偉靖囉
之後就等到搭6就行啦...
之後就見到好多人=0=
好多人都有著到冬季
勁型呀..哈
返到學校..
成大班人就問我同何偉靖星期5 d野-0-
唉-0-”
之後就上去溫習啦..
無聊是也..
mp3冇電..
咁諗住搵人陪我sms...又冇喎
咁就係度傾計啦-0-
傾完之後就訓教-0-
跟住就落去啦
係等講放學點點點點
之後就考英文啦..
都唔係好難
但係有好多唔識-0-
之後就放學啦...
阿澄.我阿哥.我.何偉靖.杰.林子煬
去左m記食野-0-’
食食下...
見到何偉靖舊情人
哈哈
佢好似想吹雞..
call人過黎打我地-0-
跟住食完咪走囉..
之後就佢舊情人入左去m記-0-
我地就走左啦..哈
佢地去左冒險樂園...-0-
個杰杰係度偷波玩-0-
哈哈..
之後就行阿行阿行....
陪左阿澄去買校服-0-
跟住就諗住同何偉靖去拎八達通架嘛...
頂佢個肺-0-
佢老豆又唔卑喎∼
咁就算啦算啦...
跟住就返屋企了-0-




