今日1早又係去左坑口-0-
之後就返去啦
咁就係度講世史d野
真pk啦
我未改...
又欠1樣功課....慘啦
我要留堂啦-0-
之後就上中史...
唉
派左卷..
勁慘慘呀
得35.5分
100分得35.5分
點死法..
唉唉
我注定中文.中史.epa.地理都唔會合格架啦
唉唉唉唉唉∼∼
之後就小息
無野做
係度玩吳穎豪個電話
哈哈
好好笑囉..
睇返佢尋日sd卑我d sms
哈哈
之後就上數學
計多項式既加減啦
好難
1開頭...
計極都唔明
但係計計下
又得啦喎-0-
哈哈
證明我d數學天才...xdd
之後就小息
又係玩佢電話啦
之後就陪阿星落去搵miss yim
點知..唔係度-0-
咁阿星陪我落去買水
見到伍老師
佢同我地講話...
之所以要係呢個星期內同我地背好個中文就係唔想我地辛苦1個月
寧願卑我地辛苦1星期算啦
咁就算啦
之後就英文
都唔明點解老師係要我出去派野
我同何偉靖傳野嘛
卑老師收左
今次pk啦
入面好多粗口
又多野啦
唉唉
總之死梗
之後就食飯lu
勁無奈
之後就落去食完野上去搵何偉靖同我老豆
之後就返課室
跟住就上中文
又派卷
算啦
派作文
30分我有21.5
唉
之後就上科學
勁正呀
係度做實驗
之後就放學
要去中文集誦
之後就係咁背係咁背-0-
跟住放學
返屋企lu-0-




