img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2005 年 11 月 30 日  星期三 【晴天】
 
  ……

今日1早又係去左坑口-0-

之後就返去啦

咁就係度講世史d野

真pk啦

我未改...

又欠1樣功課....慘啦

我要留堂啦-0-

之後就上中史...

派左卷..

勁慘慘呀

得35.5分

100分得35.5分

點死法..

唉唉

我注定中文.中史.epa.地理都唔會合格架啦

唉唉唉唉唉∼∼

之後就小息

無野做

係度玩吳穎豪個電話

哈哈

好好笑囉..

睇返佢尋日sd卑我d sms

哈哈

之後就上數學

計多項式既加減啦

好難

1開頭...

計極都唔明

但係計計下

又得啦喎-0-

哈哈

證明我d數學天才...xdd

之後就小息

又係玩佢電話啦

之後就陪阿星落去搵miss yim

點知..唔係度-0-

咁阿星陪我落去買水

見到伍老師

佢同我地講話...

之所以要係呢個星期內同我地背好個中文就係唔想我地辛苦1個月

寧願卑我地辛苦1星期算啦

咁就算啦

之後就英文

都唔明點解老師係要我出去派野

我同何偉靖傳野嘛

卑老師收左

今次pk啦

入面好多粗口

又多野啦

唉唉

總之死梗

之後就食飯lu

勁無奈

之後就落去食完野上去搵何偉靖同我老豆

之後就返課室

跟住就上中文

又派卷

算啦

派作文

30分我有21.5

之後就上科學

勁正呀

係度做實驗

之後就放學

要去中文集誦

之後就係咁背係咁背-0-

跟住放學

返屋企lu-0-

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 207 | »