今日返學,,幾開心囉,,
返到去,,,
第1時間卑D飽佢地食=0="
自已無食到
跟住就上去,,早讀,,
以為MISS LUI無返囉,,,超HAPPY-0-
第1堂,,,源SIR代呀-0-
超正,,,周圍走,,,
跟住周圍玩,,,傾計,,都唔理我-0-
跟住就下1堂,,,MISS HUNG代,,,
無奈-0-
好靜,,,
但係我同李美係度傾計,,,,
佢講D野超搞笑-0-
跟住就小息LU,,落左去買水,,,
跟住MISS LUI又上返囉,,,超爆慘=-=
跟住就測驗囉,,,,
唉唉-0-"""
跟住就小息LU,,,
落左去,,,,超搞笑,,睇佢地打波,,,笑到嘔
跟住就上英文,,,,
又係教返DAVID BECKHAM,,,-0-"
跟住又上其他野,,,,
跟住就係度坐下坐下-0-
傾下計咁,,,
落堂LU,,午息,,,
無食野,,係度搵人講英文名囉,,,
頂佢地,,,成班有半班都唔講
食屎-0-""
跟住就落左去,,,
同阿杰傾左1陣計,,,
好開心-0-""
跟住李美見到羅加珞,,,
大叫::羅XX
跟住伍孟欣大叫::羅加珞,,你同我過黎-0-"
果陣我面超紅囉,,,,唔知點解-0-
跟住就上中文,,,,
老師話::你手上面拎住果隻公仔諗住卑我架?我唔介意架喎,,,,
我同李美::但係我好介意呢-0-""
好好玩囉,,
跟住上IS,,
上到2B,,,我唔夠吉屎望入去-0-"
跟住就去左李美果組,,,超爆笑,,,
我自已搞到自已成面同成身濕晒-0-""
型到嘔,,,
跟住就卑阿SIR無奈地罰我地囉-0-"
跟住就落堂,,,
落左去,,,
放學,,,,
未走得囉-0-
要改中文,,,,
同埋我地班踢足球!!!!
我地1開波就贏左1:0,,
但係卑人連追3球-0-:
超超,,,
果1球係蔡智西入架,,,
成班不知幾多謝佢幫我地唔洗棒蛋呀,,,
跟住就走人,,去左CRAZY ROOM,,,
同埋去買鞋.,,,
跟住走佬-0-
估唔到阿李美同埋顧淑都話我已經開始有小小,,,,,,,,,,,,哈
仲要卑李美話我開始對XXX有野??
哈哈,,,,我唔知呀,,,等我自已慢慢諗下啦,,,,
-----------------------------------------------
每日1歌後補,,,,




