今日1朝就叫阿星係彩虹等我--
跟住1齊返學啦
1去到坑口…都唔知今日撞乜邪
見到吳穎豪…佢見到我第1時間走--
佢唔走我都走啦…
架車開lu∼
卑我見到石詠軒同埋吳莉莉
…哇…阿星同我都話好彩…∼
跟住去到就見到黎黎同埋韻韻啦
咁跟住陪阿星上去買野食
本身有3送1…可惜我地睇唔到--
咁就算啦
跟住就2個2個咁行…
我同瑩瑩…思琦姐同埋阿星…韻韻同黎黎
跟住返到去…又係太早--
下次晏d囉…--
跟住就上中史
成兩堂係度改果d小測…
點知改改下蔣公公嘔…”’””””””’
黑色既--
哇…好恐怖--
思琦姐慘囉--
佢本作業同埋張登有事…
跟住就成班卑老師叫我地出去囉
咁跟住就返返入去∼
思琦姐走黎同我坐…呵呵∼
跟住小息…
諗住去c班啦…搵阿美玲∼
點知唔係度…但係見到邱佩君∼
佢問我”和好如初未?
我話未…咁就走左--
跟住去左洗手間搵寶欣…
點知鄧凱珊係度@@…
哦…我知啦@@”
咁我咪借件冷3卑佢囉…
跟住佢多謝我@@呵--
跟住就問丁丁借冷3
咁就上數學…”
悶到嘔--
跟住傳左1陣咁多既紙仔
老師見到何偉靖係度睇野喎
咁咪去問佢睇乜囉
哈哈∼佢講大話真係叻--
好彩老師睇唔到我同佢傳紙仔姐…
唔係就仆街啦
咁跟住第2個小息…
見到鄧凱珊…佢同我say hi@@
呵∼咁跟住返返課室搗亂∼
咁就上英文…
老師冇返…
happy到暈
跟住搵左個老師黎代
代左1堂就走人
搵左馮sir黎代
原來佢唔係我地心目中咁鬼惡--
哈∼∼仲同我地有講有笑∼
跟住我地轉較剪
轉阿轉…
跟住咁岩馮sir行到我地呢邊
我地成班係度笑笑笑…都唔記得笑咩lu∼
跟住馮sir又笑埋1份之後先問我地笑咩…哈哈∼∼
好啦…食飯
冇飯食咪去洗手間囉…慣左架啦…雖然去洗手間係冇野做--
咁跟住走得人就搵人落去1樓架嘛…
點知落左去地下
係度扮晒打交咁--
何偉靖踢我--
我咪落去落返佢囉
佢吹雞搵人黎喎--
1見到我地就走唔切咁既樣--
超超--
跟住何偉靖仆街…”--
哈哈∼
笑到嘔阿…
跟住上中文
默書阿@@呵呵∼∼
我100分阿…呵呵∼∼
我估--
即係自己改丫嘛…”
改到100分…ya∼@@
跟住上科學…
d人勁白痴…
哈哈∼想飲果d有毒既野喎…
飲左1定中毒
跟住落返去∼
咁我要開門丫嘛
咁咪唔拾野囉
呵--
跟住冇野好講…
放學!




