img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2005 年 10 月 6 日  星期四 【晴天】
 
  …

今日1朝就叫阿星係彩虹等我--

跟住1齊返學啦

1去到坑口…都唔知今日撞乜邪

見到吳穎豪…佢見到我第1時間走--

佢唔走我都走啦…

架車開lu∼

卑我見到石詠軒同埋吳莉莉

…哇…阿星同我都話好彩…∼

跟住去到就見到黎黎同埋韻韻啦

咁跟住陪阿星上去買野食

本身有3送1…可惜我地睇唔到--

咁就算啦

跟住就2個2個咁行…

我同瑩瑩…思琦姐同埋阿星…韻韻同黎黎

跟住返到去…又係太早--

下次晏d囉…--

跟住就上中史

成兩堂係度改果d小測…

點知改改下蔣公公嘔…”’””””””’

黑色既--

哇…好恐怖--

思琦姐慘囉--

佢本作業同埋張登有事…

跟住就成班卑老師叫我地出去囉

咁跟住就返返入去∼

思琦姐走黎同我坐…呵呵∼

跟住小息…

諗住去c班啦…搵阿美玲∼

點知唔係度…但係見到邱佩君∼

佢問我”和好如初未?

我話未…咁就走左--

跟住去左洗手間搵寶欣…

點知鄧凱珊係度@@…

哦…我知啦@@”

咁我咪借件冷3卑佢囉…

跟住佢多謝我@@呵--

跟住就問丁丁借冷3

咁就上數學…”

悶到嘔--

跟住傳左1陣咁多既紙仔

老師見到何偉靖係度睇野喎

咁咪去問佢睇乜囉

哈哈∼佢講大話真係叻--

好彩老師睇唔到我同佢傳紙仔姐…

唔係就仆街啦

咁跟住第2個小息…

見到鄧凱珊…佢同我say hi@@

呵∼咁跟住返返課室搗亂∼

咁就上英文…

老師冇返…

happy到暈

跟住搵左個老師黎代

代左1堂就走人

搵左馮sir黎代

原來佢唔係我地心目中咁鬼惡--

哈∼∼仲同我地有講有笑∼

跟住我地轉較剪

轉阿轉…

跟住咁岩馮sir行到我地呢邊

我地成班係度笑笑笑…都唔記得笑咩lu∼

跟住馮sir又笑埋1份之後先問我地笑咩…哈哈∼∼

好啦…食飯

冇飯食咪去洗手間囉…慣左架啦…雖然去洗手間係冇野做--

咁跟住走得人就搵人落去1樓架嘛…

點知落左去地下

係度扮晒打交咁--

何偉靖踢我--

我咪落去落返佢囉

佢吹雞搵人黎喎--

1見到我地就走唔切咁既樣--

超超--

跟住何偉靖仆街…”--

哈哈∼

笑到嘔阿…

跟住上中文

默書阿@@呵呵∼∼

我100分阿…呵呵∼∼

我估--

即係自己改丫嘛…”

改到100分…ya∼@@

跟住上科學…

d人勁白痴…

哈哈∼想飲果d有毒既野喎…

飲左1定中毒

跟住落返去∼

咁我要開門丫嘛

咁咪唔拾野囉

呵--

跟住冇野好講…

放學!

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 207 | »