今日8點幾就起左身啦…
1起身就見到勁多人add我--
佢地又off晒喎…算啦--
跟住9點幾…阿星起左身
咁就傾電話…傾傾下我要去沖涼--
跟住咪去左沖涼囉
沖完之後出黎…原來我沖左成半個鐘--
跟住玩阿玩…玩到11點幾…何偉靖打黎
問我:你係邊阿…
我:我係屋企囉...
佢話:咁你幾點出門口阿...
我:12點囉…
佢:下?頂你阿…我12點要到你12點先出門口?食蕉啦…食屎啦(講左好多粗口--)
佢:唉…咁冇野啦…8
我:8
係勁無奈囉--
無啦啦1點幾打黎問我幾點出門口
跟住仲要卑人叫我食蕉--””
唉…咁好悶丫嘛…所以咪諗住叫阿星出去囉
點知阿星話唔想出住…
咁就算啦
等到12點
終於出得啦
跟住個死人阿星話佢依家先著鞋…著左成10幾分鐘都未著完
--跟住咪係彩虹等佢囉
咁就搭阿搭…阿瑩瑩話唔黎食野…咁我地咪去食野先囉
食左個五香肉丁面加杯凍奶茶加埋塊唔知咩野…--自已都識煮--”’仲要晒左27蚊
阿星食個沙爹牛肉面加個奄列再加杯凍奶茶
食完…都未夠2點
1點2炸…咁咪返學校先囉
跟住坐左係度…等阿等
咁阿星卑人要扯上去丫嘛…”
咁咪陪佢囉
見到何偉靖喎…唔記得左佢講乜
我無理佢
望都唔望下--
因為佢太衰啦--叫我食蕉…
我諗冇人知我呢1世人最憎係食蕉--
呵呵∼∼”
跟住上去睇下阿星吹啦
吹到2點…我要落返去琵琶度…點知d人已經係晒度--
原來我遲到--””
不過miss冇話我阿…”
跟住學阿學…
走得lu∼
諗住落去睇下何偉靖係咪度…點知唔係度喎
唔知佢早走定係我早走…”
定係我遲放佢唔等我…定係佢遲放我唔想等佢--””””
打卑佢又熄左電話喎
車…咁咪唔等佢囉…冇耐性阿我∼”
跟住就去左新都城
佢地去買野…我返屋企先囉…”
跟住上車之後咪再打多次卑何偉靖囉…點知仲係熄緊電話…咁就算啦
我sd個sms卑佢…睇下佢覆唔覆先算…
返到屋企又要發牛豆…””姑姑迫我飲枝蔘蜜…pk--難飲到我想嘔--’
勁大陣蔘味囉--”””




