img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2005 年 10 月 15 日  星期六 【晴天】
 
  …

今日8點幾就起左身啦…

1起身就見到勁多人add我--

佢地又off晒喎…算啦--

跟住9點幾…阿星起左身

咁就傾電話…傾傾下我要去沖涼--

跟住咪去左沖涼囉

沖完之後出黎…原來我沖左成半個鐘--

跟住玩阿玩…玩到11點幾…何偉靖打黎

問我:你係邊阿…

我:我係屋企囉...

佢話:咁你幾點出門口阿...

我:12點囉…

佢:下?頂你阿…我12點要到你12點先出門口?食蕉啦…食屎啦(講左好多粗口--)

佢:唉…咁冇野啦…8

我:8

係勁無奈囉--

無啦啦1點幾打黎問我幾點出門口

跟住仲要卑人叫我食蕉--””

唉…咁好悶丫嘛…所以咪諗住叫阿星出去囉

點知阿星話唔想出住…

咁就算啦

等到12點

終於出得啦

跟住個死人阿星話佢依家先著鞋…著左成10幾分鐘都未著完

--跟住咪係彩虹等佢囉

咁就搭阿搭…阿瑩瑩話唔黎食野…咁我地咪去食野先囉

食左個五香肉丁面加杯凍奶茶加埋塊唔知咩野…--自已都識煮--”’仲要晒左27蚊

阿星食個沙爹牛肉面加個奄列再加杯凍奶茶

食完…都未夠2點

1點2炸…咁咪返學校先囉

跟住坐左係度…等阿等

咁阿星卑人要扯上去丫嘛…”

咁咪陪佢囉

見到何偉靖喎…唔記得左佢講乜

我無理佢

望都唔望下--

因為佢太衰啦--叫我食蕉…

我諗冇人知我呢1世人最憎係食蕉--

呵呵∼∼”

跟住上去睇下阿星吹啦

吹到2點…我要落返去琵琶度…點知d人已經係晒度--

原來我遲到--””

不過miss冇話我阿…”

跟住學阿學…

走得lu∼

諗住落去睇下何偉靖係咪度…點知唔係度喎

唔知佢早走定係我早走…”

定係我遲放佢唔等我…定係佢遲放我唔想等佢--””””

打卑佢又熄左電話喎

車…咁咪唔等佢囉…冇耐性阿我∼”

跟住就去左新都城

佢地去買野…我返屋企先囉…”

跟住上車之後咪再打多次卑何偉靖囉…點知仲係熄緊電話…咁就算啦

我sd個sms卑佢…睇下佢覆唔覆先算…

返到屋企又要發牛豆…””姑姑迫我飲枝蔘蜜…pk--難飲到我想嘔--’

勁大陣蔘味囉--”””

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 207 | »