今日去左紫荊∼
1早就返去啦…
跟住就背左野先…未背晒--
跟住就體操
做完之後就步操…
嗚嗚--
mark time左5分鐘…
跟住up 234
跟住就foward match
跟住又要操阿操…跟住又轉黎轉去
呼--
操完之後就分part∼
唉--
吹阿吹…吹到冇氣啦…”
跟住又要1齊大合奏,,,
痴線的…”揸住枝笛揸左30分鐘…1路吹…1路操…”
唉--
支力到我暈--
好野…搞掂啦…==
咁咪走人啦…
走之後就去食野…
食完野之後去買生日禮物卑人
估下係邊個生日…祇係1a班既人可以估==
估中!!!!!
冇獎--
呵∼∼∼
聽日旅行阿…記住每位人兄帶齊自已既野∼︿︿



