今日7點幾…阿星打卑我
跟住1齊返學∼
返到去…見到好多人
係調景嶺見到欽…
1齊返學囉@@
跟住係坑口佢諗住出去…跟住我同阿星唔卑佢出∼
跟住佢打電話卑人
山左門之後見到1b班果個miko--
跟住係度同阿欽1齊等人…
但係我地唔等佢阿--
見到lily姐啦…仲有阿miko∼
跟住就阿星…我…思琦…黎黎…韻韻…同埋好多人1齊返學…
咁返到去卑人叫我地入禮堂……”
跟住出返黎…見到鄧凱珊…”
佢話佢唔記得帶…星期3先卑返我…我咪話好囉…
跟住就搵到琪琪…李美佢地啦…
唔知點解無啦啦…男班長行過黎啦∼
跟住佢叫:女班長…
我都未黎得切問咩事佢就鍚我啦…跟住!!!
鍚唔中∼.∼”好彩--
跟住琪琪望住我地--
咁跟住我問男班長做乜鬼…--
佢話已經就住架啦…
佢唔就住既話真係好有可能鍚左落黎--
嚇到我…--
跟住坐阿坐…
要上課室喎…超
上咪上…
上左去之後…係度狂傾計…
傾阿傾…
老師叫組長出去卑電話吮碼老師…都唔知佢要黎做乜--
跟住要完之後查書包………
好彩今日冇帶煙
唔係就仆街--
跟住好多人問我…你有冇帶煙阿…咁啦--
跟住落得出啦…上得車…
跟住坐阿坐…坐到我好眼訓…
咁咪訓係瑩瑩個博頭度囉
訓阿訓…好唔掂--
勁暈…咁咪唔訓囉
好野…到左--
跟住落車…我地叫左琪琪去搵爐
搵到啦--
但係勁多蜜蜂
開頭我地唔知…但係食食野先知…
跟住鍾意大叫既我--
咁就梗係大叫--
跟住成班望住我囉…
跟住又係咁食野…但係好唔掂…勁多蜜蜂∼
咁我地最聰明既思琦姐…
就噴左d蚊怕水…
好野喎…真係冇晒…
思琦姐…你係掂既∼
跟住食阿食…食到12點幾…都冇乜興趣再食--
跟住咪玩囉…
我地擺個鐵絲網係個爐上面…
跟住燒阿燒∼
燒左好多牛扒…雞翼…
跟住又唔食喎--
咁見到小榮子佢問我地有冇水∼
我地有咪卑佢囉…
成枝卑晒佢
琪琪唔鍾意…咁就叫佢卑錢--
但係思琦話…算啦…人地幫我地拎左2枝氣水∼
咁就算啦∼!
跟住有人跳繩∼
咁就1齊跳--
之後就去左搵老師…
呵呵∼影左好多老師既相…
其他人都有好多
跟住我想影阿張興隆嘛…
佢走…咁我咪扯住佢隻手囉…
跟住扯左1陣既時間--
就成班人話…喔!!你兩個有野!
跟住呢1班傳去另1班…傳黎傳去--
超--””
真係膚淺--
咁跟住咪唔影佢囉…影左miss lui∼呵∼
跟住就行去上車果度…要行好耐架--
咁係行之前我問左男班長拎個電話黎玩玩嘛…’
跟住……
行行下…佢想黎拎返果陣
咁岩佢揸住把遮…咁自自然然當然會遮到我…
跟住成班人又…喔!
跟住咁我咪走出把遮囉…
成班人跟住又話…你兩個係有d野既!
跟住瑩瑩話我今日行桃花運--
成班白痴--
跟住坐車啦…
前後左都係男仔--
好彩右邊唔係--
跟住係咁傾係咁傾…”
影相…就影唔到啦--
跟住係度玩電話…”
哼哼--”
跟住唔知阿吳穎豪同阿陳俊諱佢地講過d咩…
跟住係咁叫我何太…”
痴線
跟住我咪話星期1返學校要改口叫阿羅婉儀做石太囉∼
超--你不仁我不義∼
跟住落車…
返到學校玩拍7==
無聊到佢丫…”
哼∼
跟住就走人lu∼
同琪琪同埋miko仲有阿星去左新都城食m記∼
食食下…見到何偉靖同埋佢個fd--
唉--
跟住係度掟野--
掟到我地走--
跟住食完咪走囉…
咁就去左cr∼
跟住去左LmL
再去左唔知1間咩黎既野--
跟住去左通利
彈琴…嘰嘰嘰…
跟住就返屋企lu∼
班相”::::




