呼呼…
今日12點幾打卑阿星…佢先聽…
原來去左童軍
跟住佢話去kfc
咁咪去kfc搵佢囉
跟住食完野就即刻返去中樂
我揀左琵琶
哇…勁難彈
咩彈挑彈挑…”
好難阿…坐到腰骨都痛埋…
呼--
坐到死死下…又要坐直…又要抱住個琵琶
唉阿…好支力…
跟住唔見阿星…咪狂打電話卑佢囉…
冇人聽
算啦…
到我地係學校搵佢果陣
佢打黎
跟住就叫我地去買住先
買阿買…買左164.9元正…
跟住分好晒野…
有3個走先
咁我同阿星同埋瑩瑩去左厚德街市
途中見到蔣公公@@
跟住去到係咁搵野買…
死人阿星話我同美色黎引誘個店主喎--
食屎啦…--
跟住就返屋企lu∼




