img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2005 年 10 月 18 日  星期二 【晴天】
 
  …”

今日我搭4先出門口呀…咁要阿星等lu∼

阿星等左我成20分鐘都有--”

跟住1齊搭車啦…點知我傻傻地--

係油糖落車--好彩阿星即刻拉返我入去--”

跟住返學啦

返去之前要除左隻耳環

跟住就早讀

冇書喎…仲好…成機溫書囉

跟住就上中史啦

小測lu∼

原來跟返之前果張野溫係絕對唔掂--

錯左好多

不過都岩岩合格...22分…呵--”

阿思琦姐要留堂呀…佢得16.5分…佢果張卑左鄭朗怡條仆街改

我果張就係蔡天生改--”

阿何偉靖得17.5炸--”又係要留堂--

跟住上堂囉…

好悶呀--

跟住小息

冇乜野做

跟住就上數學

派返小測

派到最後…老師講野…點解我冇小測架--?????????

跟住老師話…係呀…全班最高分果10個同學係我度…

哇--唔係下化…我…全班最高分10個既其中之1--???????????????

我數學係最差架啵==

跟住最高分係...小榮子…卡卡

第2係………我呀…!!=-=””

真係估唔到--

全班第2高分竟然係我--

阿小榮子係45分…我都唔錯…有43.5

正呀--”’

阿何偉靖得………--24分…””

唉…算啦…我教佢囉…呵呵--

(其實唔係教…係卑佢抄--)

跟住個死人楊焯堯又過左黎--”

跟住唔知佢同阿何偉靖傾乜野

傾傾下

無啦啦叫我…楊嘉琪∼

跟住我問佢…咩事

佢話有人鍾意你喎

我咪唔理佢囉

跟住上英文…默書…

默書啦…我諗冇錯掛∼

跟住上堂啦

我同何偉靖傾到唔知笑咩既時候

老師叫左我起身…跟住卑人罰企--

跟住劉嘉偉同我講野

佢話咩野何偉靖真係鍾意你架

但係我扮聽唔到...咪話…乜野話?

跟住佢做手語

(何偉靖)就指住何偉靖啦.(真係)就用口講.(鍾意你)整個心心之後指住我--

跟住我話…你咪白痴啦!

跟住佢話唔信就做個實驗囉

咁咪做囉

等到何偉靖同我講緊野果陣...

劉嘉偉叫我…我第1時間去望住劉嘉偉…

阿何偉靖真係啤住佢…--”

算啦…唔好諗咁多…哈哈--

跟住就午息…佢又問啦--

你冇野食阿==?

我又話…係呀--

跟住就我地落去食野…

食左個杯面啦

好好味架姐--

食食下…鄧凱珊走左過黎坐喎--’

跟住咪傾下計囉

傾緊有人出貓喎

跟住丁丁好多野講架嘛…

點知無晒聲出--

跟住佢走開啦…成班人先係咁嘈嘈嘈嘈嘈--

跟住就上返去啦

阿男班長整到阿星喎

咁阿星興起就同佢嘈啦

跟住仲出手添…

兩個人互打面囉--””

好恐怖...

跟住就上中文堂啦

要背乜背乜

頂佢個肺

好煩呀

跟住上科學

上去果陣

第1次冠到個遮架…成隻手撞左埋去…勁痛喎

跟住阿何偉靖話抵死嘛

咁我咪鬧佢囉

點知成個人撞左埋去第2個遮架度--

阿思琦姐同埋何偉靖笑到死--

跟住就做咩野實驗

同阿魏耀倫玩

點知卑老師睇到

卑佢罰企

又係罰企

算啦

冇所謂∼

跟住落返去

冇乜野玩姐

咪傾計囉

最後好多人要留堂--

冇lu∼

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 207 | »