今日我搭4先出門口呀…咁要阿星等lu∼
阿星等左我成20分鐘都有--”
跟住1齊搭車啦…點知我傻傻地--
係油糖落車--好彩阿星即刻拉返我入去--”
跟住返學啦
返去之前要除左隻耳環
跟住就早讀
冇書喎…仲好…成機溫書囉
跟住就上中史啦
小測lu∼
原來跟返之前果張野溫係絕對唔掂--
錯左好多
不過都岩岩合格...22分…呵--”
阿思琦姐要留堂呀…佢得16.5分…佢果張卑左鄭朗怡條仆街改
我果張就係蔡天生改--”
阿何偉靖得17.5炸--”又係要留堂--
跟住上堂囉…
好悶呀--
跟住小息
冇乜野做
跟住就上數學
派返小測
派到最後…老師講野…點解我冇小測架--?????????
跟住老師話…係呀…全班最高分果10個同學係我度…
哇--唔係下化…我…全班最高分10個既其中之1--???????????????
我數學係最差架啵==
跟住最高分係...小榮子…卡卡
第2係………我呀…!!=-=””
真係估唔到--
全班第2高分竟然係我--
阿小榮子係45分…我都唔錯…有43.5
正呀--”’
阿何偉靖得………--24分…””
唉…算啦…我教佢囉…呵呵--
(其實唔係教…係卑佢抄--)
跟住個死人楊焯堯又過左黎--”
跟住唔知佢同阿何偉靖傾乜野
傾傾下
無啦啦叫我…楊嘉琪∼
跟住我問佢…咩事
佢話有人鍾意你喎
我咪唔理佢囉
跟住上英文…默書…
默書啦…我諗冇錯掛∼
跟住上堂啦
我同何偉靖傾到唔知笑咩既時候
老師叫左我起身…跟住卑人罰企--
超
跟住劉嘉偉同我講野
佢話咩野何偉靖真係鍾意你架
但係我扮聽唔到...咪話…乜野話?
跟住佢做手語
(何偉靖)就指住何偉靖啦.(真係)就用口講.(鍾意你)整個心心之後指住我--
跟住我話…你咪白痴啦!
跟住佢話唔信就做個實驗囉
咁咪做囉
等到何偉靖同我講緊野果陣...
劉嘉偉叫我…我第1時間去望住劉嘉偉…
阿何偉靖真係啤住佢…--”
算啦…唔好諗咁多…哈哈--
跟住就午息…佢又問啦--
你冇野食阿==?
我又話…係呀--
跟住就我地落去食野…
食左個杯面啦
好好味架姐--
食食下…鄧凱珊走左過黎坐喎--’
跟住咪傾下計囉
傾緊有人出貓喎
跟住丁丁好多野講架嘛…
點知無晒聲出--
跟住佢走開啦…成班人先係咁嘈嘈嘈嘈嘈--
跟住就上返去啦
阿男班長整到阿星喎
咁阿星興起就同佢嘈啦
跟住仲出手添…
兩個人互打面囉--””
好恐怖...
跟住就上中文堂啦
要背乜背乜
頂佢個肺
好煩呀
跟住上科學
上去果陣
第1次冠到個遮架…成隻手撞左埋去…勁痛喎
跟住阿何偉靖話抵死嘛
咁我咪鬧佢囉
點知成個人撞左埋去第2個遮架度--
阿思琦姐同埋何偉靖笑到死--
跟住就做咩野實驗
頂
同阿魏耀倫玩
點知卑老師睇到
卑佢罰企
又係罰企
算啦
冇所謂∼
跟住落返去
冇乜野玩姐
咪傾計囉
最後好多人要留堂--
冇lu∼



