img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2005 年 10 月 27 日  星期四 【晴天】
 
  …”

日1早7點就出左門口...都係因為何偉靖囉--“

佢約左我7點4係坑口等

7點鐘佢就打黎--問我係邊...我話係彩虹

佢話…唔係掛...依家先係彩虹?

我咪話…係呀...我諗我7點5.6先到架∼

佢話:有冇搞錯--“唉..算啦∼

我:嗯..88

跟住就去到坑口啦

咦--“”7點4炸--“”

哈哈∼∼冇遲到...佢自已早到左好多--“

應該等左我好耐

佢話佢從來冇等過人∼咁就卑佢等下啦..哈哈

跟住係果度佢卑左佢件冷3我啦..佢條locker鎖匙啦

冇啦...“

跟住就等左1.2班車

第1班車我地見到 黃禮豪 老師..佢啤住我地2個...唉--“

跟住就見到 邱佩 君啦

哈哈..好掛住佢呀∼

我即刻攬住佢

跟住阿 邱佩 君問我點解係坑口--

我咪話約左人囉∼

跟住佢問...邊個呀?

我話..前面果個囉--“

佢仲話串過你添呀∼

跟住 邱佩 君話:下?有咩...佢幾時有串過我

我話:唔知呀...佢話有既∼

跟住就1齊上左車啦

跟住去到只係見到吳思穎

咁就等啦...等到搭9..思琦未到..不過唔等啦

上去陪呀星買埋早餐

之後落去

搭lip果陣見到思琦同埋瑩瑩...嘻嘻∼

跟住1齊返啦

(冇試過連返學都打咁多野--“)

跟住返到去...幫丁丁買野飲..我又買..

點知...我幫丁丁禁錯左--

唉∼我咪飲返佢果罐囉

飲完...即刻胃痛...我不嬲都係咁..不過好痛--‘

跟住就上去啦

上地理

我唔聽書架--“

只係係度整啦啦球啦..

傾計啦

仲有...冇啦--“

幾正呀∼

雖然係咁卑老師鬧

不過冇所謂...

個老師係我社監...要鬧呀..佢有排鬧啦

不過佢唔知點解唔鬧我>3<

算啦..

跟住小息

去左搵老婆

邱佩 君同阿葉楹鴛佢地鬧交呀

我幫 君架∼

哼哼∼我好憎葉楹鴛呀∼!

跟住就上d&t

今次幾好玩囉

玩左噴野啦

仲有屈膠都教埋

好好玩呀∼∼

跟住上返去...幫人執locker啦...車..玩我咩..都冇亂到...

又話亂左--

算啦...跟住上中文堂

默書∼!!

好野.....上次個默書...

哈哈∼有100分啦..呵

但係...今日果個...唉

我錯左個禽字><

唉...算啦..唔緊要...難得1次95分...嘰嘰--”

跟住唔記得啦--”””

所以講完∼

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 207 | »