今日1早7點就出左門口...都係因為何偉靖囉--“
佢約左我7點4係坑口等
7點鐘佢就打黎--問我係邊...我話係彩虹
佢話…唔係掛...依家先係彩虹?
我咪話…係呀...我諗我7點5.6先到架∼
佢話:有冇搞錯--“唉..算啦∼
我:嗯..88
跟住就去到坑口啦
咦--“”7點4炸--“”
哈哈∼∼冇遲到...佢自已早到左好多--“
應該等左我好耐
佢話佢從來冇等過人∼咁就卑佢等下啦..哈哈
跟住係果度佢卑左佢件冷3我啦..佢條locker鎖匙啦
冇啦...“
跟住就等左1.2班車
第1班車我地見到
跟住就見到
哈哈..好掛住佢呀∼
我即刻攬住佢
跟住阿
我咪話約左人囉∼
跟住佢問...邊個呀?
我話..前面果個囉--“
佢仲話串過你添呀∼
跟住
我話:唔知呀...佢話有既∼
跟住就1齊上左車啦
跟住去到只係見到吳思穎
咁就等啦...等到搭9..思琦未到..不過唔等啦
上去陪呀星買埋早餐
之後落去
搭lip果陣見到思琦同埋瑩瑩...嘻嘻∼
跟住1齊返啦
(冇試過連返學都打咁多野--“)
跟住返到去...幫丁丁買野飲..我又買..
點知...我幫丁丁禁錯左--
唉∼我咪飲返佢果罐囉
飲完...即刻胃痛...我不嬲都係咁..不過好痛--‘
跟住就上去啦
上地理
我唔聽書架--“
只係係度整啦啦球啦..
傾計啦
仲有...冇啦--“
幾正呀∼
雖然係咁卑老師鬧
不過冇所謂...
個老師係我社監...要鬧呀..佢有排鬧啦
不過佢唔知點解唔鬧我>3<
算啦..
跟住小息
去左搵老婆
阿
我幫
哼哼∼我好憎葉楹鴛呀∼!
跟住就上d&t
今次幾好玩囉
玩左噴野啦
仲有屈膠都教埋
好好玩呀∼∼
跟住上返去...幫人執locker啦...車..玩我咩..都冇亂到...
又話亂左--
算啦...跟住上中文堂
默書∼!!
好野.....上次個默書...
哈哈∼有100分啦..呵
但係...今日果個...唉
我錯左個禽字><
唉...算啦..唔緊要...難得1次95分...嘰嘰--”
跟住唔記得啦--”””
所以講完∼




