今日又係同阿星1齊返學啦
跟住又係見到黎黎佢地啦....
跟住返到學校
企左1陣
突然間有人大嗌...老公…早晨∼
跟住我咪睇下囉…原來係鄧凱珊...
咁我咪話老婆早晨囉∼∼”
跟住就聽左1陣早會…其實唔係1陣…企左我地成半粒鐘
之後就上課室
哈哈--”””
跟住上美術∼
好凍呀--
咁阿何偉靖就借件冷3卑我啦
跟住就過1去美術室啦
我帶埋件3過去
差d搞到佢污糟晒
好彩--冇事…
跟住過返去啦
小息咪玩囉
我拎件3整到好多人--
跟住就上英文
悶到仆街...
屌--勁悶囉
咁咪溫書囉
中文堂要背書
反正未背
咁就背下先啦
跟住終於捱完==
咁就拎左數學書之後又玩啦
我將佢件3向上拋
跟住’’’’差d’’’’搞到佢係上面--”
跟住上數學啦
又係計數
跟住阿馮卓軒要去我隔離罰企丫嘛
跟住佢拎部電話出黎--
咁我咪叫佢開囉
佢又唔開喎
咁咪叫佢卑我
我開囉
佢又唔卑喎--
最後都係開左
勁大聲--
不過
老師聽唔到--”””
哈哈∼跟住就食飯啦
唉--”””’佢又講:睇死你今日都係冇野食架啦!
我話…係呀∼
跟住就佢話不如去搵黎黎
咁咪同佢1齊去洗手間囉
跟住見到黎黎啦
叫佢出黎…佢又唔出得
搞到我扯住佢…跟住又唔夠佢大力喎--”””
跟住我係洗手間見到邱佩君同埋佢d fd啦
唔q知咩名啦…”
跟住阿何偉靖都出返黎啦
咁就行啦
成班女係洗手間度...喔∼∼!!!!!!!11
跟住咪望下佢地就走人啦
跟住就落左去食野啦
又係食杯麵
幾好味丫
唔錯∼∼
跟住去左跳繩度…’睇人跳繩啦
跟住睇到悶
咪上返去囉
跟住阿吳穎豪佢地個個都問我件3係邊個
我咪話何偉靖囉
佢地話…喔...睇死你同佢有野啦…你2個咩關係
我話...食蕉莓你…同學關係囉咪
跟住就上中文堂
好彩…抽唔中我==
跟住就聽書啦
突然間
何偉靖話:睇下我條舌...
跟住咪睇囉
哇..........流血呀
跟住就佢飲水啦
跟住上科學
頂--
無聊到嘔--
講咩生物
哇...好嘔--””
咩屍蟲...
嘔--”””
跟住落去做果個乜叉野基本能力評估
跟住做完啦
就卑返件3阿何偉靖
跟住成班人話…喔......................
跟住就走人啦==
咁就同阿星走
點知行行下
無啦啦有人叫…李欣欣
跟住咪睇下囉
哈哈
衡呀
跟住就1齊走
去到kw果陣無啦啦話…何偉靖鍾意楊嘉琪
跟住我話…聽唔到呀…講多次
跟住佢又講…楊嘉琪鍾意何偉靖呀…
我話…食死你呀
跟住阿星話…岩岩好似聽到佢話…何偉靖鍾意楊嘉琪喎
跟住我話…食屎啦
頂你--’
跟住就落車啦...冇



