尋晚因為同莊家傾電話傾到1點幾…但係我地仲想傾…
點知我屋企返左黎所以冇得傾之後走左去訓教--
跟住今朝11點幾先起身--””””
星期日真係好…
d人出晒街…唔洗咁早叫醒我..--
跟住就玩電腦呀…跟住食左個cup noodles
跟住等呀等…等到2點幾…老豆終於捨得起身
跟住同我去食野…因為上次我幫人幫廣告既關係…
依家佢地果度…勁多人食我上次幫佢地賣廣告果樣野
跟住果度d人當我神咁拜--
食野唔洗錢…仲有野送添--”
似買1送1多d…””’
原來有咁既好處--
下次我再試下啦==
星期日既生活真係仆街--




