今日阿星明明等我架嘛…點知上早左1班車
咁咪自已去調景嶺囉…佢係調景嶺等我...
跟住就返去啦…
丁丁唔知呢排做乜--
成日同我1齊打人...
今日先至打完人之嘛...--
返到去見到1大班仆街仔
走黎撩起我把火
佢地驚我架喎--
咁咪去打9佢囉
跟住我就勁大聲咁鬧佢
副校係度--
好彩冇事
跟住我狂打佢
但係我有勁多人幫我打9佢啦
驚乜撚野丫
跟住上去
上堂啦--
地理果陣要小測…
唉--””
經公測到我死…冇溫過
唔識0-0
跟住就上地理啦
原來上地理都幾好
可以傾計
跟住傾阿傾…傾到落堂
上堂悶到嘔--
跟住就小息啦
阿丁丁同我去搵1c果班仆街
跟住我入去叫佢出黎…我咪打9佢囉
我係咁打佢個頭--
跟住打呀打…打到打鐘...
跟住返去囉
上d&t
幾好玩啦今次…
係度𠝹野囉
跟住就落堂啦
我落到去…見到何偉靖喎--
唔係掛…佢平時應該落左去打波啦==
跟住佢問我:點解今日咁晏既?
我咪話:我地不嬲都咁晏架啦--
跟住就開locker
我同阿丁丁拎完書之後去1c睇
佢地未返
跟住咪等囉
等到啦
跟住入鬼左去打人啦
打呀打…打鐘啦…但係今次冇即刻返去
我地繼續打
阿何偉靖係1a門口同我講:喂…你仲唔返返入黎?傻架…中文堂呀!
咁我咪拿拿聲入去囉
係咁飲水--
跟住我發現左阿何偉靖係咁望住我陰陰咀笑0-0”
我咪問佢…笑咩呀--?
佢咪話冇野囉...
跟住就上中文
背書喎
冇我份
人地溫得好熟架啦嘛∼哼哼
跟住就上呀上上上上上囉∼
跟住食飯…
唉--又問啦…
唔想再打--
跟住食完之後落左去下面
又係食返果d野
不過有條友係我地後面張檯
唔想見到佢--咪背住佢坐囉
跟住食完啦…就陪琪琪睇野
行行下…丁丁無啦啦話尋日科學堂…阿仆街林韻儀同佢地講過d野喎
話咩…:吳穎豪鍾意楊嘉琪呀∼連男班長都係呀!
痴線--”””
跟住講講下見到男班長--
好出現唔出現…係呢個時間出現--
之後上返去啦
咦…唔係掛…竟然見到何偉靖--?
第1次見佢咁早上黎--
跟住就上英文
哈哈哈哈∼冇人理我地--
我地學美美話…善用時間--黎做功課囉…哈哈
做阿做…做晒lu--
跟住上經公
好好玩架姐…又係傾計都唔理你既
最多咪卑人話下咁囉
跟住就做功課啦…好無聊呀--
跟住李sir話卑我地去練琵琶∼∼∼
正呀…上左5樓
跟住落返去lu∼
冇啦…




