img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2005 年 10 月 19 日  星期三 【晴天】
 
  …

今日阿星明明等我架嘛…點知上早左1班車

咁咪自已去調景嶺囉…佢係調景嶺等我...

跟住就返去啦…

丁丁唔知呢排做乜--

成日同我1齊打人...

今日先至打完人之嘛...--

返到去見到1大班仆街仔

走黎撩起我把火

佢地驚我架喎--

咁咪去打9佢囉

跟住我就勁大聲咁鬧佢

副校係度--

好彩冇事

跟住我狂打佢

但係我有勁多人幫我打9佢啦

驚乜撚野丫

跟住上去

上堂啦--

地理果陣要小測…

唉--””

經公測到我死…冇溫過

唔識0-0

跟住就上地理啦

原來上地理都幾好

可以傾計

跟住傾阿傾…傾到落堂

上堂悶到嘔--

跟住就小息啦

阿丁丁同我去搵1c果班仆街

跟住我入去叫佢出黎…我咪打9佢囉

我係咁打佢個頭--

跟住打呀打…打到打鐘...

跟住返去囉

上d&t

幾好玩啦今次…

係度𠝹野囉

跟住就落堂啦

我落到去…見到何偉靖喎--

唔係掛…佢平時應該落左去打波啦==

跟住佢問我:點解今日咁晏既?

我咪話:我地不嬲都咁晏架啦--

跟住就開locker

我同阿丁丁拎完書之後去1c睇

佢地未返

跟住咪等囉

等到啦

跟住入鬼左去打人啦

打呀打…打鐘啦…但係今次冇即刻返去

我地繼續打

阿何偉靖係1a門口同我講:喂…你仲唔返返入黎?傻架…中文堂呀!

咁我咪拿拿聲入去囉

係咁飲水--

跟住我發現左阿何偉靖係咁望住我陰陰咀笑0-0”

我咪問佢…笑咩呀--?

佢咪話冇野囉...

跟住就上中文

背書喎

冇我份

人地溫得好熟架啦嘛∼哼哼

跟住就上呀上上上上上囉∼

跟住食飯…

唉--又問啦…

唔想再打--

跟住食完之後落左去下面

又係食返果d野

不過有條友係我地後面張檯

唔想見到佢--咪背住佢坐囉

跟住食完啦…就陪琪琪睇野

行行下…丁丁無啦啦話尋日科學堂…阿仆街林韻儀同佢地講過d野喎

話咩…:吳穎豪鍾意楊嘉琪呀∼連男班長都係呀!

痴線--”””

跟住講講下見到男班長--

好出現唔出現…係呢個時間出現--

之後上返去啦

咦…唔係掛…竟然見到何偉靖--?

第1次見佢咁早上黎--

跟住就上英文

哈哈哈哈∼冇人理我地--

我地學美美話…善用時間--黎做功課囉…哈哈

做阿做…做晒lu--

跟住上經公

好好玩架姐…又係傾計都唔理你既

最多咪卑人話下咁囉

跟住就做功課啦…好無聊呀--

跟住李sir話卑我地去練琵琶∼∼∼

正呀…上左5樓

跟住落返去lu∼

冇啦…

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 207 | »