今日1早就卑個電話嘈醒左
咁聽完之後
又唔想訓返
咁咪玩電腦囉
咁岩莊家有on
咁咪打卑佢傾電話囉
跟住1路傾
1路傾
佢竟然要補習--
唉--
咁咪等囉…
跟住又同左阿主席傾左十幾分鐘
咁莊家又打黎
咁就唔同主席傾同莊家傾--
咁跟住傾左好耐--
佢訓教--”””
咁又等我屋企人返
好野--返到啦
有野食
成日未食過野既我終於有碗小小的碗仔翅…--
真係好小架炸--
跟住咪睇電視囉
睇到咩野英皇新秀大賽
跟住就睇殘殘啦
但係睇左小小就卑人轉左台
算!
返房睇囉
好彩屋企有3部電視
跟住就食飯lu
好好味阿
我1個人食左半條魚--
跟住食左好多好多菜
咁就返房繼續睇電視
睇睇下…訓著左--
咁就訓訓下卑人叫醒左出去拾碗--
跟住就再訓過
訓到聽朝lu∼




