img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2005 年 9 月 23 日  星期五 【晴天】
 
  又係返學--

今日又遲到lu

不過遲左好小時間姐

為左拎本科學書T﹏T

是但啦

咁跟住就早讀

睇左3頁炸…”

跟住就科學

好好玩阿

跟住就小息

我好快咁跑左去買水--

買完返去玩囉…”

跟住上中史

又係笑到我趴街

但係我冇笑到

吳穎豪同埋馮卓軒以為我喊--

叫我:唔好喊阿…我最驚女仔喊--

但係我都無喊--

咁跟住上數學

好鍾意數學--

原來係好易好易好易

跟住又小息啦

唔記得左”邊個”係第1個小息定係第2個小息定係食飯之後整到我嬲呢--

佢就係用本簿飛我啦…

我好小氣架∼所以嬲左佢囉

跟住上地理…

悶到我想訓教…”

跟住上英文

我就覺得唔悶啦

因為要罰企同埋睇老師鬧人

老師鬧得幾爽--

跟住吳穎豪唔知從咩途徑知我嬲左某個人…

不斷幫佢求情

叫我唔好咁啦

又話唔好嬲佢啦

但係我叫佢唔好煩我囉

仲代佢同我講sor添…”

跟住估唔到某人都會講sor架啵

但係到果陣我都未原諒佢--

相信睇緊既人都會覺得我好小氣啦…哈

其實我都唔應該嬲咁耐--

算啦算啦…

跟住就去聽講座

好無聊囉

成班白痴仔兼咸濕仔

跟住放學果陣男仔同埋有3個女仔唔走得住

咁咪自己走先囉

呵呵∼

咁就同澄澄.阿星.思琦姐同埋琪琪1齊走囉

又講人壞話lu…--

 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | ... | 207 | »