今日又遲到lu
不過遲左好小時間姐
為左拎本科學書T﹏T
是但啦
咁跟住就早讀
睇左3頁炸…”
跟住就科學
好好玩阿
跟住就小息
我好快咁跑左去買水--
買完返去玩囉…”
跟住上中史
又係笑到我趴街
但係我冇笑到
吳穎豪同埋馮卓軒以為我喊--
叫我:唔好喊阿…我最驚女仔喊--
但係我都無喊--
咁跟住上數學
好鍾意數學--
原來係好易好易好易
跟住又小息啦
唔記得左”邊個”係第1個小息定係第2個小息定係食飯之後整到我嬲呢--
佢就係用本簿飛我啦…
我好小氣架∼所以嬲左佢囉
跟住上地理…
悶到我想訓教…”
跟住上英文
我就覺得唔悶啦
因為要罰企同埋睇老師鬧人
老師鬧得幾爽--
跟住吳穎豪唔知從咩途徑知我嬲左某個人…
不斷幫佢求情
叫我唔好咁啦
又話唔好嬲佢啦
但係我叫佢唔好煩我囉
仲代佢同我講sor添…”
跟住估唔到某人都會講sor架啵
但係到果陣我都未原諒佢--
相信睇緊既人都會覺得我好小氣啦…哈
其實我都唔應該嬲咁耐--
算啦算啦…
跟住就去聽講座
好無聊囉
成班白痴仔兼咸濕仔
跟住放學果陣男仔同埋有3個女仔唔走得住
咁咪自己走先囉
呵呵∼
咁就同澄澄.阿星.思琦姐同埋琪琪1齊走囉
又講人壞話lu…--



