今日1朝早去陪人抄功課...
跟住遲到啦…落到去mtr唔見晒人
算啦
咁我同佢返去囉
返到去
點左男班長去拎野
跟住唔想講lu
到左放學
有人發現到阿石詠軒個櫃筒度有張紙仔
oh…pk啦
老師問
呢張紙邊個架
冇人認
我叫佢唔好認架∼∼∼
但係應該聽唔到
是但啦
咁跟住佢認左
跟住我問佢
你係咪傻架
唉--
跟住佢卑人罰留堂留到6點鐘同埋李美
我叫佢走得就打卑我@@”
好啦…跟住等埋廖倍瑩
去左釘多1個耳窿…””””
聽日先換得耳針…大獲--




